کد خبر: 20616
تاریخ انتشار: دوشنبه, 12 مرداد 1394 - 00:05

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

ثبت نام در «مدرسۀ تابستانی خواندن» تا 2 روز دیگر تمدید شد

اداره ‌کل پژوهش و نوآوری نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور با اعلام گزارشی از ثبت‌نام داوطلبان شرکت در «مدرسۀ تابستانی خواندن»، از تمدید مهلت ثبت‌نام آن خبر داد.
ثبت نام در «مدرسۀ تابستانی خواندن» تا 2 روز دیگر تمدید شد


به گزارش لیزنا، اداره‌ کل پژوهش و نوآوری نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، در پاسخ به درخواست‌های مکرر، از تمدید دو روزه مهلت ثبت ‌نام در برنامه «مدرسۀ تابستانی خواندن» خبر داد. با اعلام این خبر، زمان ثبت ‌نام و تکمیل مدارک تا پایان وقت اداری (ساعت 16:00) روز سه شنبه 13 مرداد ماه تمدید و پس از آن سیستم ثبت ‌نام غیرفعال خواهد شد.



اداره‌ کل پژوهش و نوآوری نهاد به منظور رعایت حق اولویت کسانی که در مهلت تعیین شده اولیه ثبت ‌نام کرده‌اند تصریح کرد: مقرر شد به میزان پنج درصد از امتیاز داوطلبانی که در این فرجه تکمیلی اقدام می‌کنند کسر شود.



بر اساس گزارش ثبت‌نام داوطلبان، تاکنون بیش از 540 کتابدار در ثبت‌ نام کامل و دریافت کد رهگیری موفق شده‌اند، و تعدادی نیز ثبت‌نام ناقص داشته‌اند. میانگین سنی داوطلبان حدود 34 سال است که جوان ترین آنها 24 ساله و مسن ترین آنها 64 ساله است. این داوطلبان از تمام 31 استان کشور برای ثبت‌ نام در «مدرسۀ تابستانی خواندن» اقدام کرده‌اند.



در ادامه این گزارش آمده است: رشتۀ تحصیلی 60 درصد از داوطلبان کتابداری و اطلاع‌رسانی است و پس از آن، دانش‌آموختگان زبان و ادبیات فارسی بیشترین داوطلب را تشکیل داده‌اند. حدود 42 درصد از ثبت‌نام‌کنندگان در مقطع کارشناسی و 50 درصد از آنها در مقطع کارشناسی ارشد تحصیل کرده‌اند.



اداره‌ کل پژوهش و نوآوری نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور از اعلام اسامی برگزیدگان نهایی تا پایان ماه جاری خبر داد و اعلام کرد: داوطلبان می توانند پس از تکمیل فرآیند داوری، از طریق کد رهگیری خود کارنامه امتیازهای خود را مشاهده کنند.

برچسب ها :
کتابدار
|
Iran
|
1394/05/17 - 09:34
0
1
کارنامه رو کجا مشاهده کنیم؟
کتابدار
|
Iran
|
1394/05/15 - 07:57
0
0
چرا این پیام های مهم پیامک نمیش به کتابداران عزیز
اصفهان
|
Iran
|
1394/05/14 - 12:04
0
0
کاش فرصتی هم برای ویرایش فرمها در اختیارمان گذاشته می شد.
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: