اعلام اسامی نهایی پذیرفته‌شدگان مدرسه تابستانی خواندن

 

به گزارش لیزنا، همزمان با اتمام فرآیند ارزیابی پرونده‌های داوطلبان شرکت در نخستین مدرسه تابستانی خواندن نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و بر اساس مصوبات کمیته داوری، اسامی نهایی پذیرفته شدگان چهار دوره نخست این مدرسه از سوی اداره‌کل پژوهش و نوآوری نهاد اعلام شد.



روابط عمومی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور  اعلام کرد: طبق برنامه اعلام شده؛ دوره اول مدرسه تابستانی خواندن از تاریخ 15 الی 18 شهریور (ویژه خواهران) و دوره دوم از تاریخ 22 الی 25 شهریور (ویژه برادران) در شهر مشهد مقدس برگزار خواهد شد. همچنین زمان و مکان برگزاری دوره‌های سوم و چهارم نیز به‌زودی اعلام می‌شوند.



گفتنی است کارنامه تمامی داوطلبان شرکت در مدرسه تابستانی خواندن، شامل امتیاز کسب شده در هر سوال، امتیاز نهایی و رتبه‌های شرکت‌کنندگان نیز از روز شنبه سی و یکم مرداد در پایگاه اطلاع‌‎رسانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور به نشانی www.iranpl.ir  در دسترس متقاضیان قرار خواهد گرفت.



«مدرسه تابستانی خواندن» یکی از برنامه‌های «طرح ملی خواندن» است که توسط نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور برگزار می‌شود. این برنامه آموزشی طی دو دوره چهار روزه در شهریور ماه 1394 به صورت متمرکز در شهر مشهد برگزار خواهد شد. در این دوره اساتید و صاحب‌نظران حوزه ترویج خواندن به انتقال یافته‌ها و تجربیات ارزشمند خود به شرکت‌کنندگان خواهند پرداخت.



اسامی نهایی پذیرفته‌شدگان چهار دوره نخست مدرسه تابستانی خواندن را اینجا ببینید.