کد خبر: 20840
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 04 شهریور 1394 - 15:34

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

بازدید مشاور دبیر کل کتابخانه ها از کتابخانه های بوشهر

چهارم شهریور، روح الله هاشمی ذاکر، مشاور عالی دبیر کل  نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور،  اسماعیل شفاعی، مدیر کل امور استان ها و انجمن ها و سعید برزگری، مدیر نظارت و ارزیابی عملکرد نهاد کتابخانه های عمومی کشور، از کتابخانه های عمومی استان بوشهر بازدید کردند.
بازدید مشاور دبیر کل کتابخانه ها از کتابخانه های بوشهر

 

به گزارش لیزنا، هاشمی ذاکر هدف از این بازدید را ابلاغ سلام دبیر کل کتابخانه های عمومی و عرض خداقوت به کتابداران بوشهر عنوان بر لزوم ساماندهی فضا، تجهیزات و نیروها در سطح کتابخانه ها تاکید کرد.

 

وی گفت: دبیر کل نهاد کتابخانه های عمومی کشور با تمام توان پیگیر همه مشکلات کتابداران کتابخانه های عمومی و کلیه کارکنان این نهاد تا حصول نتیجه رضایتبخش است.

 

گفتنی است با حضور مدیران نهاد کتابخانه های عمومی از کتابخانه های عمومی شهرهای عسلویه، بندرگناوه، دیر، دشتستان، دشتی، تنگستان، کنگان ، بنرد ریگ، جم و دیگر شهرهای استان بازدید بعمل آمد.

 

پس از بازدید کتابخانه های عمومی ضمن حضور در ستاد مرکزی اداره کل کتابخانه های عمومی استان بوشهر با سیدعلی هاشمی، مدیرکل دیدار و در مورد مسائل و مشکلات کتابخانه های استان به بحث و بررسی پرداختند.

 

بازدید از واحدهای مختلف ستادی این اداره کل و دیدار با کارشناسان و مسئولین ستادی پایان بخش این دیدار ها بود.

برچسب ها :
كتابدار بندر گناوه
|
Iran
|
1394/06/09 - 13:35
1
1
جناب مختار پور سلام
از حضور ارزشمند جناب آقاي شفاعي به بندر گناوه وايجاد انگيزه و روحيه اي كه ايشان از سوي شما منتقل كردند كمال تشكر را داريم
کتابدار بوشهر
|
Iran
|
1394/06/05 - 12:46
4
7
واقعا باید به آقای مختارپور خسته نباشید و دست مریزاد گفت
کتابدار
|
Iran
|
1394/06/05 - 10:51
4
12
دانشمند ادیب فاضل دبیر کل محترم جناب آقای دکتر مختار پور
با سلام و احترام

بدینوسیله کمال تشکر و قدردانی را به پاس تمام نیکی هایتان که وصف ناشدنی است دارم و از اینکه این قدر نسبت به نیروی انسانی خود التفات دارید که شخصا تماس گرفته و تولدشان را تبریک می گوئید بی نهایت سپاسگزارم، فضائل اخلاقی حضرتعالی نه تنها انگیزه شغلی پرسنل را افزایش داده، امید به زندگی ما را نیز بالا برده است. از ایزد منان برایتان آرزوی طول عمر با عزت و سلامتی و سربلندی را دارم و سایه تان بر سر ما مستدام باد.
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: