کد خبر: 20843
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 04 شهریور 1394 - 18:15

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

توصیه‌ به داوطلبان آزمون استخدام نهاد کتابخانه ها

معاونت برنامه ریزی، پژوهش و فناوری اطلاعات نهاد در اطلاعیه‌ای، نکاتی را به داوطلبان شرکت در آزمون استخدامی 94 نهاد عنوان کرد.
توصیه‌ به داوطلبان آزمون استخدام نهاد کتابخانه ها

 

به گزارش لیزنا، معاونت برنامه ریزی، پژوهش و فناوری اطلاعات نهاد در اطلاعیه‌ای، در خصوص روز برگزاری آزمون استخدامی 94 نهاد، نکاتی را به داوطلبان شرکت در این آزمون عنوان کرد.

این معاونت در این اطلاعیه از داوطلبان خواسته تا با عدم موکول کردن دریافت کارت به ساعات انتهایی مدت زمان مقرر شده، ضمن مطالعه دقیق اطلاعات مندرج روی کارت ورود به جلسه، نشانی حوزه امتحانی را که در روی کارت درج شده به خوبی شناسایی کرده و در زمان مقرر در آن حوزه حضور بهم رسانند.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: داوطلبان شرکت در آزمون حتماً مدارک شناسایی لازم را به همراه داشته باشند و برنامه رفت و آمد خود را با توجه به فاصله مکانی تا محل برگزاری آزمون تنظیم کنند.

در بخش پاپانی اطلاعیه نیز، معاونت برنامه ریزی، پژوهش و فناوری اطلاعات نهاد یادآور شده: باجه‌های رفع نقص در محل‌های برگزاری آزمون مستقر بوده و تا قبل از شروع فرآیند آزمون به مسائل داوطلبان رسیدگی می‌کنند.

آزمون استخدامی 94 نهاد از طریق برگزاری آزمون مشترک فراگیر و به صورت کتبی توسط سازمان سنجش آموزش کشور، روز جمعه 6 شهریور سالجاری در سراسر کشور برگزار می‌شود. همچنین کارت ورد به جلسه این آزمون نیز از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور قابل دریافت است.

 

برچسب ها :
کتابدار روستا
|
Iran
|
1394/06/05 - 09:10
2
0
سلام میخواستم بدونم کسی از کتابدارای روستا هست که تو کارت ورود به آزمونش قید شده باشه که کتابدار روستایی است؟
پاسخ ها
روستايي
| iran |
1394/06/07 - 11:23
نه قيد نميشه
کتابدار انجمنی
|
Iran
|
1394/06/05 - 07:59
5
12
سلام باور کنید توی این چند ماه اینقدر استرس داشته ایم که نگو با این منابع سنگین که حتی بعضی اونها رو متوجه نشدیم خدا به همه ی ما رحم کند همه ی امید ما به این ؟آزمونه.بچه برای همدیگه دعا کنید
پاسخ ها
روستا
| Iran |
1394/06/09 - 11:53
توکل همگی برخدای بزرگ
بيکار
| Iran |
1394/06/08 - 22:22
سلام ،،بلاخره آزمون برگزار شد و ما که تمام اميدمون به اين امتحان بود بايد بگم خيلي سوالات سخت بود و بصورت مفهومي بود که آدم گيج مي شد و از بعضي منابع هيچ سوالي نيومد، اميدوارم خدا کمک کنه ..
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: