توصیه‌ به داوطلبان آزمون استخدام نهاد کتابخانه ها

 

به گزارش لیزنا، معاونت برنامه ریزی، پژوهش و فناوری اطلاعات نهاد در اطلاعیه‌ای، در خصوص روز برگزاری آزمون استخدامی 94 نهاد، نکاتی را به داوطلبان شرکت در این آزمون عنوان کرد.

این معاونت در این اطلاعیه از داوطلبان خواسته تا با عدم موکول کردن دریافت کارت به ساعات انتهایی مدت زمان مقرر شده، ضمن مطالعه دقیق اطلاعات مندرج روی کارت ورود به جلسه، نشانی حوزه امتحانی را که در روی کارت درج شده به خوبی شناسایی کرده و در زمان مقرر در آن حوزه حضور بهم رسانند.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: داوطلبان شرکت در آزمون حتماً مدارک شناسایی لازم را به همراه داشته باشند و برنامه رفت و آمد خود را با توجه به فاصله مکانی تا محل برگزاری آزمون تنظیم کنند.

در بخش پاپانی اطلاعیه نیز، معاونت برنامه ریزی، پژوهش و فناوری اطلاعات نهاد یادآور شده: باجه‌های رفع نقص در محل‌های برگزاری آزمون مستقر بوده و تا قبل از شروع فرآیند آزمون به مسائل داوطلبان رسیدگی می‌کنند.

آزمون استخدامی 94 نهاد از طریق برگزاری آزمون مشترک فراگیر و به صورت کتبی توسط سازمان سنجش آموزش کشور، روز جمعه 6 شهریور سالجاری در سراسر کشور برگزار می‌شود. همچنین کارت ورد به جلسه این آزمون نیز از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور قابل دریافت است.