کد خبر: 20857
تاریخ انتشار: پنج شنبه, 05 شهریور 1394 - 18:13

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

دومین نشست کتاب‌خوان یزد در کتابخانه امام علی(ع) برگزار می شود

دومین نشست "کتاب‌خوان" استان یزد صبح یکشنبه 8 شهریورماه به میزبانی کتابخانه عمومی امام علی(ع) ‌شهرستان یزد برگزار می‌شود.
دومین نشست کتاب‌خوان یزد در کتابخانه امام علی(ع) برگزار می شود

به گزارش لیزنا، این نشست که چهل و نهمین نشست کشوری طرح ملی "کتاب‌خوان" است، با حضور اندیشمندان، نویسندگان، کتابداران و اعضای کتابخانه‌ها، ساعت 9 صبح روز یکشنبه 8 شهریورماه 94 در محل سالن اجتماعات کتابخانه امام علی(ع)‌ برگزار خواهد شد.

 

طرح ملی کتاب‌خوان که توسط نهاد کتابخانه‌های عمومی‌ کشور و به منظور اشتراک‌گذاری کتاب‌های خوانده شده و ترویج و تبلیغ مطالعه در قالب معرفی کتاب طراحی شده است، به صورت سلسله نشست‌های استانی و شهرستانی در تهران و سایر شهرهای کشور در حال برگزاری است.

 

در سلسله نشست‌های کتاب‌خوان که با محوریت کتاب برگزار می‌شود، فرد شرکت‌کننده تجربیات مطالعاتی خود را به سایر علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی ارائه می‌دهد.

 

علاقه‌مندان به شرکت در نشست‌های طرح کتاب‌خوان می‌توانند با مراجعه به پورتال اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان به آدرس www.yazdpl.ir در بخش "ثبت‌نام طرح کتاب‌خوان" مشخصات فردی و اطلاعات کتاب موردنظر خود را ارسال کنند تا در اولویت شرکت در این این طرح قرار گیرند.

 

گفتنی است، نشست‌های استانی کتاب‌خوان در یزد، روزهای هفتم هر ماه با حضور دوستداران کتاب برگزار می‌شود و علاوه بر برگزاری نشست‌های استانی، همه شهرستان‌های استان نیز در مجموع میزبان 30 نشست خواهند بود.

 

 

 

برچسب ها :
کتابدار
|
Iran
|
1394/06/07 - 14:01
0
0
برگزاری این نشست ها کار بسیار ارزشمندی است.امیدواریم نهاد محترم قدر کتابدارانی که علاقمند به کتابخوانی هستند و در این فعالیت ها شرکت می کنند بداند و فرقی بین آنها و دیگران بگذارد.
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: