کد خبر: 21134
تاریخ انتشار: سه شنبه, 31 شهریور 1394 - 09:42

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

یکصد و بیست دومین نشست «کتاب‌خوان» در اصفهان

  یکصد و بیست و دومین نشست از سلسله نشست‌های «کتاب خوان» 31 شهریور ماه از ساعت 17 الی 19 با محوریت کتب دفاع مقدس و با حضور عضو هیات امنای نهاد کتابخانه های عمومی کشور و مادر شهید تورجی‌زاده در سالن اجتماعات کتابخانه مرکزی شهرداری اصفهان برگزار می‌گردد.
یکصد و بیست دومین نشست «کتاب‌خوان» در اصفهان

 

به گزارش لیزنا، سلسله نشست‌های کتاب‌خوان که به همت اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان اصفهان و سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان برگزار می‌گردد، این هفته میزبان دکتر مهردخت وزیرپور کشمیری عضو هیات امنای نهاد کتابخانه های عمومی کشور و مشاور دبیرکل و بانو حمیدی؛ مادر شهید تورجی‌زاده است.

 

بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان اصفهان، این نشست با حضور بانو حمیدی؛ مادر شهید تورجی‌زاده، دکتر حمید دوازده امامی؛ عضو هیئت علمی دانشگاه اصفهان و کارشناس رسانه، مصطفی سجاد؛ روایتگر دفاع مقدس و میلاد هارونی؛ خواننده، در روز سه شنبه 31 شهریور ماه از ساعت 17 الی  19 در سالن اجتماعات کتابخانه مرکزی شهرداری اصفهان برگزار می‌گردد.

 

 حضور در این مراسم  برای عموم مردم، نویسندگان، اهالی رسانه، کتابداران و فعالین حوزه کتاب آزاد است.

 

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌توانند به پایگاه الکترونیکی اداره کل کتابخانه ها ی عمومی استان اصفهان به نشانی http://www.isfahanpl.ir مراجعه کنند.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: