کد خبر: 21138
تاریخ انتشار: سه شنبه, 31 شهریور 1394 - 12:38

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

دیدار مدیرکل کتابخانه های فارس با کتابداران فسا

مدیرکل کتابخانه های عمومی فارس به همراه جمعی از کارشناسان این اداره کل در سفر به شهرستان فسا، ضمن بازدید از کتابخانه عمومی آیت الله دکتر احمد بهشتی این شهرستان با کتابداران دیدار و گفتگو کرد.
دیدار مدیرکل کتابخانه های فارس با کتابداران فسا

 

به گزارش لیزنا، جعفری با بیان اهمیت و جایگاه کتابدران گفت: باید فعالیت های مطلوب درکتابخانه های عمومی ارائه گردد تا مشخص شود از دیروز تا امروز مردم کتابخوان تر شده اند.

 

مدیرکل کتابخانه های عمومی فارس به نقش رسانه در پوشش فعالیت های کتابخانه اشاره کرد و در ادامه گفت: فعالیت های رسانه ای و کمک به پوشش فعالیت های کتابخانه های عمومی از اهمیت بالایی برخوردار است و کتابداران می بایست با استفاده از ظرفیت های موجود این مهم را پیگیری نمایند.

 

جعفری رمز موفقیت کتابدران را همدلی دانست و در ادامه این دیدارصمیمی، کتابداران و کارکنان شهرستان فسا مشکلات و موانع پیش روی کتابخانه های عمومی را با وی در میان گذاشتند.

 

مدیرکل کتابخانه های عمومی فارس در حاشیه این دیدار از بخش های مختلف کتابخانه عمومی دکتر احمد بهشتی از جمله مخزن، سالن مطالعه، بخش کودک بازدید کرد. و با حضور در بخش کودک از اعضای کودک فعال این کتابخانه با اهداء جوایز تقدیر کرد.

برچسب ها :
کتابدارشیراز
|
Iran
|
1394/07/11 - 12:07
0
17
سلام
دبیرکل محترم نهاد از انتصاب شایسته مدیرکل کتابخانه های عمومی فارس خرسندیم و سپاسگزار . ما سفیران فرهنگ شیراز این شادمانی را در همایشی فرهنگی جشن می گیریم و از توجه ویژه مدیر کل کتابخانه های فارس و مسئولین اداره شیراز به فعالیتهای فرهنگی در کتابخانه ها قدر دانی می کنیم.
کتابدار شیرازی
|
Iran
|
1394/07/10 - 15:14
0
22
سلام
هر نهاد و سازمانی برای پیشرفت و پیدا کردن جایگاه واقعی خودش در جامعه به چنین افراد دلسوز و صمیمی برای همراهی و نظارت نیاز داره... من هم به نوبه خودم از دبیر کل محترم بخاطر این انتخاب شایسته تشکر میکنم و امیدوارم این همکاری های صمیمانه بیشتر و بیشترموجب پیشرفت و ارتقای سطح فرهنگی کتابخانه ها گردد.
کتابدارشهر شیراز
|
Iran
|
1394/07/10 - 00:50
0
22
به یمن برگزاری اختتامیه فعالیت های فرهنگی و همایش سفیران فرهنگ که به همت والای بزرگ مردان با درایتی همچون، جناب آقای رحمانی رئیس محترم اداره کتابخانه های عمومی شهرستان شیراز ، جناب آقای عامری رئیس محترم کارگروه فرهنگی و کارشناس فرهنگی پرتلاش و خستگی ناپذیرما ن و همین طور حمایت های بی دریغ مدیرکل خوش فکر و فهیم اداره کل کتابخانه های عمومی استان فارس ، دریک عصر زیبای پاییزی ازکلیه کتابداران فرهنگی شیراز تقدیر به عمل آمد و همگی ما در اوج نشستیم . همه می دانیم که تشویق و تقدیراز کتابدارفرهنگی یعنی رونق کتاب و کتابخوانی، یعنی اعتلای دانش یک ملت و یقین بدانیم ملتی که صاحب دانش شد برجهان سروری خواهد کرد و همه او را درصدر خواهند نشانید.
سفیر فرهنگ
|
iran
|
1394/07/09 - 13:13
0
36
شبی با شکوه برای کتابداران شیراز
باسلام جادارد از همه دست اندر کاران همایش عظیم و با شکوه سفیران فرهنگی شیراز درمراسم اختتامیه فعالیتهای فرهنگی تابستان 94 شهرستان شیراز که برای اولین بار برگزار میشد تقدیر کرد . شبی که شیراز براستی نشان داد پایتخت فرهنگی ایران و کتابداران فرهنگی شیراز سفیران فرهنگ ایران زمین هستند. شبی که بوی معنویت شاه چراغ شکوه تخت جمشید و بلند اوازه ای غزلیات حافظ داشت .
بجاست کتابخانه های کشور از تجارب ارزشمند و موفق رحمانی ریس اداره و عامری کارشناس فرهنگی در صادر کردن این تجربه بزرگ استفاده کنند.هدایت ورهبری در سامان دهی وانجام حجم گسترده فعالیتهای فرهنگی تابستان وتجلیل باشکوه و بی مانند وگسترده در این سطح نشان از ظرفیت وتوان بالای مدیران شایسته مادر شیراز دارد.
کتابدار
|
Iran
|
1394/07/07 - 23:41
0
36
با سلام و خسته نباشید خدمت مدیر کل عزیزمون. واقعا مدیر کل ما در یک کلام حرف نداره بسیار صمیمی و بسیار نزدیک با کتابدارها برخورد میکنن و گویی یک کتابدار هستند. از انتصاب ایشون به این سمت بسیار خوشحالیم. جا داره از مسولین اداره شهرستان شیراز هم تشکر کنیم که بسیار ما کتابداران رو در انجام فعالیت های فرهنگی تشویق میکنند. طی مراسم باشکوهی که برای ما پرچمداران فعالیت های فرهنگی گرفتند نشان دادند که هنوز هم هستند کسانیکه کارهای ما رو ببینند و دل ما کتابداران فرهنگی رو بسیار شاد و خرسند کردند. از همین جا از اقایان جعفری مدیر کل محترم. رحمانی رییس شهرستان شیراز و عامری کارشناس اداره شیراز بسیار قدردان و متشکر هستیم.
پاسخ ها
کتابدار شیراز
| Iran |
1394/07/09 - 10:00
با سلام خدمت دبیر کل محترم . بزرگوار از شما بابت انتخاب مدیر کل استان فارس تشکر میکنم. احساس خوبی دارم و به خودم قول دادم که هر کاری که در توانم باشد انجام دهم.شما را چون کوه در پشت خود دارم. از باد نمی ترسم. خدا قوت
کتابدار شیرازی
|
iran
|
1394/07/06 - 08:31
4
24
از دبیرکل محترم به جهت انتخاب شایسته سید امین جعفری به سمت مدیر کل فارس و از این سید بزرگوار به جهت ایجاد انگیزه و جو صمیمی بین کتابداران فارسی متشکرم.
كتابدارشهرستان شيراز
|
Iran
|
1394/07/04 - 13:17
4
26
آفرين به مديركل عزيزمون.
از وقتي اين سيد گرامي اومدن رنگ احساسي كتابخونه ها نه تنها بين كتابداران و كتابخونه ها بلكه بين همه مردم پررنگ تر شده. قطعا بخاطر طبع ادبي و حقوقي والاي ايشون هست كه با تلاش پيگيرشون همراه شده و توجه به ارتباط بيشتر ايشون با كتابداران و كتابخونه ها بسيار تاثيرگزار هست.
کتابدار فارس
|
Cyprus
|
1394/07/01 - 08:31
6
24
با سلام خسته نباشید جناب مدیر کل وقتی گزارش های کتابداران را ازحضور شما درشهرستانها وکتابخانه ها میخوانیم خوشحال می شویم وافتخار می کنیم که مدیر کلی چون شما داریم به جای خود با کودکان می خندید وبا آنها وشبیه آنها عکس می گیرید بدون هیچ تکبر وخودخواهی ودر جای دیگر پر ابهت وبسیار جدی پیگیر عملکرد کتابخانه ها هستید درود بر مدیر کل استان فارس
کتابدار فسا
|
Iran
|
1394/06/31 - 15:21
7
25
مدیر کل فارس آنقدر جو صمیمانه ای در فارس بوجود آوردند که همه کتابداران انگیزه و تلاششون دوبرابر شده.
از همینجا به نمایندگی از کتابداران فسا از ایشون تشکر می کنم.
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: