کد خبر: 21159
تاریخ انتشار: شنبه, 04 مهر 1394 - 09:43

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

«کتاب‌خوان» تفت به موضوع دفاع مقدس اختصاص دارد

همزمان با ششمین روز از هفته دفاع مقدس، اولین نشست "کتاب‌خوان" شهرستان تفت یکشنبه پنجم مهرماه 94 برگزار می‌شود.
«کتاب‌خوان» تفت به موضوع دفاع مقدس اختصاص دارد

 

به گزارش لیزنا، "هادی قاسمی" رئیس اداره کتابخانه‌های شهرستان تفت با اعلام این خبر گفت: یکصد و سی و پنجمین نشست کشوری "کتاب‌خوان" و نخستین نشست شهرستان تفت، با عنوان نشست تخصصی "دفاع مقدس" برگزار خواهد شد.

 

وی افزود: در این نشست که با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی برگزار می‌شود، سردار "اکبر فتوحی" فرمانده سپاه الغدیر استان نیز به معرفی کتاب برگزیده خود خواهد پرداخت.

 

قاسمی اظهار داشت: برگزاری سلسله نشست‌های کتاب‌خوان در سراسر کشور شور و هیجانی خاص در کتابداران و دیگر فعالان و علاقه‌مندان به کتابخوانی ایجاد کرده است تا کتاب‌هایی را که مطالعه کرده‌اند به دیگران نیز معرفی و عرضه کنند.

 

وی تصریح کرد: در ادامه سلسله نشست‌های کتاب‌خوان، شهرستان تفت میزبان نشست یکصد و سی و پنجم کشور است که همزمان با هفته دفاع مقدس در ساعت 10 صبح روز یکشنبه 5 مهرماه در سالن اجتماعات مجتمع فرهنگی هنری دیدار تفت برگزار خواهد شد.

 

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان تفت ابراز امیدواری کرد: با برگزاری چنین نشست‌هایی، نقش کتابداران به عنوان مشاوران امین، در معرفی کتاب‌های مفید به مردم و نیز توسعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی در جامعه پررنگ‌تر شود.

 

قاسمی همچنین بیان داشت: علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این طرح و ثبت‌نام در نشست‌های "کتاب‌خوان" استان و شهرستان‌ها می‌توانند به سایت اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان یزد به آدرس www.yazdpl.ir مراجعه کنند.

 

گفتنی است نشست "کتاب‌خوان" شهرستان تفت، دومین نشست تخصصی این طرح در استان یزد است که با محوریت معرفی کتاب‌های حوزه "دفاع مقدس" برگزار می‌شود. نخستین نشست تخصصی کتاب‌خوان استان نیز با موضوع "ازدواج و خانواده" در شهرستان یزد برگزار شده بود.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: