کد خبر: 21173
تاریخ انتشار: یکشنبه, 05 مهر 1394 - 18:27

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

از مقام ایثارگران نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور تجلیل می شود

مراسم بزرگداشت و تجلیل مقام ایثارگران نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور فردا (6 مهرماه) همزمان با هفته دفاع‌مقدس برگزار می‌شود.
از مقام ایثارگران نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور تجلیل می شود

به گزارش لیزنا،  همزمان با فرا رسیدن هفته دفاع‌مقدس، آیین بزرگداشت و تجلیل مقام ایثارگران نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور برای نخستین بار روز دوشنبه ششم مهرماه از ساعت 10 تا 12، با حضور سردار احمد حق‌طلب رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه و بسیج؛ محسن مؤمنی شریف، رئیس حوزه هنری؛ جمعی از اعضای کمیسیون فرهنگی و فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی؛ مدیران و مسئولین امور ایثارگران نهادهای فرهنگی؛ ناشران حوزه دفاع مقدس؛ اعضای هیات امنای کتابخانه‌های عمومی کشور، معاونین، مدیران کل نهاد و 400 تَن از ایثارگران و کارکنان نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار می‌شود.

 

در این مراسم که مصادف با ایام چهلم شهدای غواص مدفون در حوزه هنری برگزار خواهد شد، ضمن ادای احترام به ایشان، از خانواده‌های شهدای کتابدار، جانبازان، آزادگان، رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و خانواده شهید مدافع حرم تجلیل خواهد شد.  رونمایی کتاب و همچنین تقدیر از ناشران حوزه دفاع مقدس بخش دیگری از برنامه‌های این مراسم خواهد بود.

 

 گفتنی است، شورای برنامه‌ریزی هفته دفاع‌مقدس نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور نیز در این هفته با برنامه‌هایی از جمله؛ ارسال بسته کتاب ویژه‌ای شامل 11 عنوان از آثار شاخص حوزه دفاع‌‌مقدس به بیش از 1700 کتابخانه تحت پوشش نهاد، برگزاری سلسله نشست‌های کتاب‌خوان با محوریت معرفی و به اشتراک‌گذاری کتاب‌های حوزه دفاع‌مقدس، راه‌اندازی سامانه ثبت اطلاعات ایثارگران شاغل در نهاد با هدف تکمیل و به روز رسانی آمار و اطلاعات ایثارگران نهاد و... این هفته را گرامی می‌دارد.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: