کد خبر: 21191
تاریخ انتشار: سه شنبه, 07 مهر 1394 - 23:27

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

کتابخانه عمومی پیامبر اعظم (ص) شهر ریجاب افتتاح شد

  کتابخانه عمومی پیامبر اعظم (ص) با حضور فرماندار شهرستان دالاهو، شهردار ریجاب، معاون کتابخانه های عمومی و جمعی از اهالی این شهر افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.
کتابخانه عمومی پیامبر اعظم (ص) شهر ریجاب افتتاح شد

 

به گزارش لیزنا، روز سه شنبه هفتم مهر، کتابخانه عمومی پیامبر اعظم واقع در شهر ریجاب به مناسبت هفته دفاع مقدس افتتاح شد. در این مراسم علی صفدری معاون کتابخانه های عمومی ضمن تشکر و تقدیر از فرماندار شهرستان دالاهو به پاس زحماتی که برای توسعه و استانداردسازی فضای کتابخانه انجام داده اند، ابراز امیدواری کرد فضای این کتابخانه با کمک شهرداری توسعه یافته تا امکان استفاده بیشتر از فضای موجود فراهم شود.

 

صفدری در بخشی از سخنان خود فضای موجود در کتابخانه را خوب ارزیابی کرد و افزود کتابخانه پیامبر اعظم شهر ریجاب با بیش از 1100 نسخه کتاب در دسترس علاقه مندان به کتابخوانی قرار دارد.

 

در ادامه مراسم، فرماندار شهرستان دالاهو ضمن تشکر  از مدیرکل کتابخانه های عمومی جهت فراهم آوری بستر ایجاد و توسعه کتابخانه و کتابخوانی در شهر ریجاب، ابراز امیدواری کرد در آینده منابع بیشتری و بر اساس نیاز بومی در اختیار کتابخانه این شهر قرار گیرد.

 

بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه، ساختمان کتابخانه عمومی پیامبر اعظم (ص) قبلا در اختیار دهیاری بوده که پس از تجمیع دهیاری ها به شهرداری واگذار شده است. این کتابخانه با مساحت 150 متر مربع و زیربنای 77 مترمربع توسط شهرداری ریجاب به مدت 15 سال جهت راه اندازی کتابخانه عمومی واگذار شده و دارای بخش های امانت، مرجع، کودک و سالن مطالعه است.

برچسب ها :
روستایی
|
Iran
|
1394/07/08 - 20:53
0
0
سلام‌انشالله‌همیشه‌شاهدافتتحاح‌توشهرستانای‌استان‌کرمانشاه‌‌باشیم
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: