کد خبر: 21201
تاریخ انتشار: پنج شنبه, 09 مهر 1394 - 10:00

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

زنجان میزبان یکصد و چهل و سومین نشست کتابخوان

یکصد و چهل و سومین نشست کتابخوان کشور چهاردهم مهر ماه در محل سالن اجتماعات کتابخانه عمومی سهروردی زنجان برگزار می‌شود.
زنجان میزبان یکصد و چهل و سومین نشست کتابخوان

به گزارش لیزنا، پنجمین نشست کتابخوان استان و یکصدو چهل و سومین نشست کتاب‌خوان کشور عصر روز سه شنبه چهاردهم مهر ماه راس ساعت 17 با حضور کتابخوانان،کتابداران،نویسندگان، اهالی رسانه، فعالین حوزه کتاب و فرهنگ و مسئولین و مقامات استان، در محل سالن اجتماعات کتابخانه عمومی سهروردی زنجان برگزار می‌شود.

 

كتابخوان عنوان نشست هايي است كه به منظور به اشتراك گذاري كتاب هاي خوانده شده و با هدف ترويج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در قالب معرفي كتاب برگزار مي گردد.

 

اين جلسه در فضايي صميمي تلاش دارد تجربيات مطالعاتي افراد كتابخوان را براي ساير علاقمندان كتاب و كتابخواني به اشتراك گذارد.

 

در جلسات نشست کتابخوان کتابهای شاخص با موضوعات تاریخ، ادبیات، روانشناسي، شعر، قصه و رمان، كودك و نوجوان، سبك زندگي، انقلاب اسلامي، دفاع مقدس، دين، طب و تغذيه و بهداشت عمومي، خانواده و ازدواج توسط کتابخوانان معرفی می شود.

 

بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان زنجان، هدف از برگزاري اين نشست ها نیز برپایی نهضتی در جهت رشد و ترويج فرهنگ كتابخواني در سراسر کشور؛ به اشتراك گذاري كتاب هاي خوانده شده ، ايجاد عادت به مطالعه در اقشار مختلف جامعه، معرفي كتاب هاي مفيد و كاربردي، آشنايي با شيوه هاي استاندارد معرفي كتاب و ارتقاء و توانمند سازي كتابداران از طريق مطالعه می باشد.

 

ثبت‌نام برای معرفی کتاب در جلسات نشست کتابخوان نیز از طریق سایت اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان زنجان به نشانی  www.zanjanpl.ir امکان پذیر می باشد.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: