کد خبر: 21204
تاریخ انتشار: پنج شنبه, 09 مهر 1394 - 11:53

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

نمایشگاه کتاب‌های چاپ سنگی با موضوع عید غدیر

گنجینه ارزشمندی از کتابهای چاپ سنگی و چاپی با موضوع امام علی علیه‌السلام و عید سعید غدیر، در قالب نمایشگاهی علمی و فرهنگی، از 9 مهر تا 15 مهر‌ماه در محل کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی در معرض دید عموم گذاشته شده است.
نمایشگاه کتاب‌های چاپ سنگی با موضوع عید غدیر

 

 

به گزارش لیزنا، رئيس روابط عمومي و امور بين‌الملل سازمان كتابخانه‌ها، موزه‌ها و مركز اسناد آستان قدس رضوي با بيان اين مطلب گفت: در این نمایشگاه، مجموعه‌کتاب‌های ارزشمند چاپ سنگی، مانندِ «لواء الحمد فی یوم الغدیر»، «غدیریه»، «احکام العیدین»،«عقبات الانوار فی امامه الائمه الاطهار(ع)»و... به نمایش گذاشته شده است».

 

 محمدجواد قوی بیان کرد: در کنار مجموعه‌کتاب‌های چاپ سنگی، کتاب‌های چاپی ارزشمندی مانندِ «حماسه غدیر»، «غدیر، اکمال دین»، «غدیر در آینه قرآن»، «ترجمه الغدیر»، «غدیر، حقیقت جاویدان»، «ولایت علی علیه‌السلام در قرآن و سنّت»، «اوّل مظلوم عالم» و «صراحت و صداقت امام علی علیه‌السلام در سیاست و حکومت» نیز در معرض دید عموم قرار گرفته است».

 

گفتني است که «نمایشگاه دست‌نویس‌های کهن، کتاب‌های چاپ سنگی و چاپی و منابع دیجیتالی با موضوع امام علی علیه‌السلام و عید سعید غدیر»، از 9 مهر تا 5 1مهر‌ماه، صبح و بعد از ظهر در محل کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی، پذیرای عموم علاقه‌مندان به آثار فرهنگی و معنوی است.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: