کد خبر: 21221
تاریخ انتشار: شنبه, 11 مهر 1394 - 12:08

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

اهدای مبلغ پانصد میلیون ریال جهت احداث کتابخانه عمومی

   در شصت و سومین جلسه هیأت مدیره انجمن خیرین کتابخانه ساز استان همدان، اهدای مبلغ پانصد میلیون ریال جهت احداث کتابخانه عمومی صورت گرفت.
اهدای مبلغ پانصد میلیون ریال جهت احداث کتابخانه عمومی

 

 

به گزارش لیزنا، عاطفه زارعی دراین جلسه اظهار داشت: این اداره کل با انجمن خیرین کتابخانه ساز همراه خواهدبود و در زمینه تأمین تجهیزات و نیروی انسانی  به انجمن خیرین کتابخانه ساز درخصوص کتابخانه روستای عبدالرحیم کمک خواهد کرد.

 

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان، خیرین کتابخانه ساز را از بازوان اصلی کتابخانه های عمومی دانست و با اشاره به اهمیت و نقش خیّرین در توسعه فرهنگ کتاب خوانی اظهار داشت: حمایت خیرین کتابخانه ساز نقش قابل توجهی در توسعه فضای کتابخوانی و گسترش فرهنگ مطالعه دارد.

 

در ادامه رئیس انجمن خیرین کتابخانه ساز استان همدان نیز اظهار داشت: نسل آینده باید با آگاهی و اطلاعات بیشتر پرورش یابند چراکه با پیروزی انقلاب اسلامی مردم کشورمان توانستند به موفقیت های بزرگی دست پیدا کنند و باید این روندصعودی پیشرفت ادامه داشته باشد.

 

جامه بزرگی در ادامه بیان کرد: مردم آگاه ما به این نکته مهم توجه دارند که کودکان و نوجوانان ما باید بهترین استفاده را از زمان ببرند و در جایگاه عالی از لحاظ علمی و فرهنگی قرار داشته و برای جهانیان الگو باشند.

 

حجت الاسلام طالبی امام جماعت روستای عبدالرحیم نیز گفت: کتابخانه و کتاب خوانی و علم، نرم افزار فرهنگ ما هستند و بایدسعی کنیم همچنان که به دنبال پیشرفت عمرانی روستا هستیم به دنبال پیشرفت فرهنگی هم باشیم که وجود امکانات در روستاها از روی آوردن روستاییان به زندگی شهری جلوگیری خواهد کرد.

 

بخشدار شراء اظهار کرد: کتابخانه عمومی روستای عبدالرحیم اولین کتابخانه روستایی خیر ساز شهرستان همدان خواهدبود.

 

مولایی نیا اضافه کرد:مردم عبدالرحیم افرادی نیک سرشت و فهیمی هستند که در زمینه های فرهنگی پیش قدم هستند و سعی می کنیم با کمک مردم شریف هرچه زودتر ساخت کتابخانه را آغاز و به بهره برداری برسانیم.

 

بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان همدان، در شصت و سومین جلسه هیأت مدیره خیرین کتابخانه ساز استان همدان فرهاد بابایی هزینه تمامی بتن لازم جهت ساخت کتابخانه و ابراهیم مولایی نیا بخشدار شراء 2کامیون آجر و جامه بزرگی رئیس هیأت مدیره انجمن خیرین کتابخانه ساز مبلغ ده میلیون ریال را تقبل کردند و به طور کلی در این جلسه برای شروع کار ساخت روستای عبدالرحیم خیرین روستا مبلغ پانصدمیلیون ریال تعهد شد.

 

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: