کد خبر: 21540
تاریخ انتشار: سه شنبه, 05 آبان 1394 - 20:23

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

مسابقه کتابخوانی «نامیرا» در فسا برگزار می شود

اداره کتابخانه های عمومی شهرستان فسا با همکاری آستان مقدس امام زاده اسماعیل(ع) و اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان فسا همزمان با ایام عزاداری امام حسین (ع) اقدام به برگزاري مسابقه بزرگ كتابخواني  با محوریت کتاب «نامیرا»  می نماید.
مسابقه کتابخوانی «نامیرا» در فسا برگزار می شود

 


به گزارش لیزنا، فیروزی در این باره گفت: اين مسابقه همزمان با پویش مطالعاتی روشنا با محوریت رمان «نامیرا» نوشته صادق کرمیار، تا پایان ماه صفر ادامه دارد. و شرکت کنندگان و علاقه مندان می توانند به صورت هم زمان در دو مسابقه سطح کشور و شهرستان فسا شرکت نمایند.

 

رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان فسا در ادامه اظهار داشت: علاقه‌مندان پس از تهیه کتاب می‌توانند کد 10 رقمی ارائه شده با کتاب را به سامانه 3000868585 ارسال کرده تا در قرعه کشی 72 سفر زیارتی به عتبات عالیات و هدایای دیگر در سطح کشور و با تکمیل پرسش نامه در قرعه کشی10 كارت هدیه ۵۰۰۰۰۰ ریالی در سطح شهرستان فسا شرکت داده شوند.

 

بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کتابخانه های عمومی شهرستان فسا، علاقه مندان می توانند جهت تهیه کتاب و شرکت در مسابقه تا پایان ماه صفر به آستان مقدس امام زاده اسماعیل(ع)، امام زاده حسن(ع) و شاهزاده قاسم (ع)، کتابخانه های عمومی شهرستان فسا و اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان فسا مراجعه نمایند.

 

نامیرا رمانی تاریخی است که ریشه در واقعیت کربلا دارد. عنوان این کتاب نیز همین مساله را تداعی می‌‌کند و تاکید به روی فراموش نشدن نام کربلا واقعه عاشورا دارد. این رمان تحلیلی دارد که به زیبایی تمام توانسته هنر و تحلیل تاریخ را با خود تلفیق کند.

 

 نامیرا اثری است که با مطالعه آن می‌توانیم بینش نویی نسبت به اتفاقات صحرای کربلا به دست آورد و به خوبی به سوالاتی اساسی درباره واقعه عاشورا از جمله علت حرکت امام از مدینه به کربلا، افرادی که با امام به مقابله پرداختند و علت اقدامشان و... پاسخ داده است.

 


آدرس کتابخانه ه به شرح زیر اعلام شده است:
۱) کتابخانه عمومی آیت الله دکتر احمد بهشتی: بلوار معلم، روبروی هنرستان کشاورزی- تلفن : ۵۳۳۳۵۴۳۵
۲) کتابخانه عمومی شهید جاویدی: بلوار شهید مطهری-سه راه بیمارستان قدیم-روبروی آزمایشگاه دکتر خورشید- تلفن : ۵۳۳۵۲۶۰۶
۳) کتابخانه عمومی بقیه الله: میانشهر- خیابان امام مهدی (عج) –کتابخانه عمومی بقیه الله میانشهر- تلفن :۵۳۴۴۳۱۰۰
۴) کتابخانه عمومی امام جعفر صادق:  زاهد شهر-بلوار امام حسین-جنب حسیینیه امام خمینی-کتابخانه عمومی امام جعفر صادق- تلفن :۵۳۴۳۳۲۴۱
۵) کتابخانه عمومی غدیر:  ششده- خ امام علی (ع) – کوی شهید نعمتی-روبروی هنرستان باقر العلوم - تلفن : ۵۳۴۶۲۱۵۰

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: