کد خبر: 22013
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 04 آذر 1394 - 16:33

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

افتتاح بخش «نمین شناسی» در کتابخانه مرکزی نمین

 مرکز نمین شناسی با حضور معاون فرماندار، بخشداران، تعدای از روسای ادارات و نویسندگان نمین و علاقمندان در کتابخانه مرکزی نمین، استان اردبیل، افتتاح شد.
افتتاح بخش «نمین شناسی» در کتابخانه مرکزی نمین

 

به گزارش لیزنا، معاون فرماندار شهرستان نمین، استان اردبیل، در این مراسم با تبریک مجدد هفته تکریم مقام کتابداران و ترویج فرهنگ کتابخوانی، راه اندازی بخش نمین شناسی را اقدامی ارزشمند و درخور تحسین دانسته و گفت: باید در شناخت و ترویج فرهنگ غنی نمین تمام سعی و تلاش خود را بخرج دهیم.

 

لطیفی، ضمن تشویق شهروندان به اهدای کتاب و اسناد تاریخی خود به مرکز نمین شناسی، تصریح کرد: انتظار ما اینست که این مرکز در کوتاه ترین زمان ممکن، به مرکزی غنی و پژوهشی تبدیل شود.

 

وی، دست اندرکاران این مرکز را به جذب مشارکت شهروندان نمینی که بخشی از تاریخ این سرزمین هستند و به استانها و کشورهای دیگر مهاجرت کرده اند، فراخوانده و خاطرنشان ساخت: بسیاری از این افراد و خانواده ها، گنجینه های ارزشمند فرهنگی هستند که باید از وجود آنها در غنی سازی بخش نمین شناسی بهره جست.

 

رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان نمین نیز در آیین افتتاح این مرکز با بیان اینکه مرکز نمین شناسی با هدف تمرکز منابع، کتب و اسناد مرتبط با منطقه نمین راه اندازی شده، اظهار داشت: در این مرکز سعی خواهیم داشت منابع لازم برای نمین پژوهان و علاقمندان به تاریخ و فرهنگ این منطقه جمع آوری گردد.

 

محمد فتحی، نمین را از دیرباز، محل اجتماع فرهنگ دوستان منطقه دانسته و افزود: انتظار ما از مردم فرهنگ پرور نمین اینست که با اهدای کتب، تصاویر و سناد تاریخی خود که مبین بخشی از تاریخ و فرهنگ نمین باشد، کتابخانه مرکزی را در غنی سازی مرکز نمین شناسی یاری کنند.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: