کد خبر: 22018
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 04 آذر 1394 - 18:08

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

مازندران میزبان دبیر کل نهاد کتابخانه ها شد

دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، برای دیدار و گفتگو با کتابداران مازندران، روز چهارشنبه 4 آذر 1394 به این استان سفر کرد.
مازندران میزبان دبیر کل نهاد کتابخانه ها شد

به گزارش لیزنا، علیرضا مختارپور، دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، امروز چهار‌شنبه چهارم آذر با همراهی هوتن والی‌نژاد، مدیرکل عمرانی و محمدهادی ناصری طاهری، مدیرکل روابط‌عمومی و امور بین‌الملل نهاد؛ به مازندران سفر کرد.


استان مازندران با 99 کتابخانه عمومی (متشکل از 69 کتابخانه نهادی و 30 کتابخانه مشارکتی) و 243 کتابدار، بیش از یک میلیون و ششصد نسخه کتاب در اختیار دارد.


علیرضا مختارپور در دوره جدید فعالیت‌های نهاد، در سفر به 17 استان اردبیل، آذربایجان غربی، یزد، کهگیلویه و بویراحمد، فارس، تهران، هرمزگان، قم، همدان، قزوین، مرکزی، کرمان، گلستان، کرمانشاه، خراسان‌رضوی، آذربایجان‌شرقی و زنجان ضمن بازدید از کتابخانه‌های عمومی در شهرهای مختلف این استان‌ها، در گفتگو با کتابداران این کتابخانه‌ها، از نزدیک در جریان مشکلات آنان قرار گرفته است.


گفتنی است در راستای تحقق وعده دبیرکل نهاد مبنی بر سفر به تمامی استان‌های کشور به منظور آگاهی از وضعیت کتابخانه‌های عمومی، دیدار با کتابدارانِ استان مازندران هجدهمین مقصد وی برای بازدید است.

برچسب ها :
آزمون 94
|
Iran
|
1394/09/05 - 12:48
5
2
باسلام پس گزینش ما بیکاران کی شد؟ منتطریم از این بلاتکلیفی نجات پیدا کنیم سالهای بیکاری واقعا سخت میگدرد؛ دبیرکل عزیز لطفا بیکاران را دریابید
آرمان
|
Iran
|
1394/09/05 - 09:37
5
7
خوش اومدی دبیر کل عزیز قدمت رو چشم ما
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: