کد خبر: 22025
تاریخ انتشار: جمعه, 06 آذر 1394 - 11:32

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

نشست «نقد کتاب اخراجی‌ها» برگزار می شود

نشست نقد و بررسی کتاب اخراجی ها -خاطرات سردار شهید حاج احد محرمی علافی- با حضور علیرضا کمره‌ای برگزار می شود.
 نشست «نقد کتاب اخراجی‌ها» برگزار می شود

 

به گزارش لیزنا، منوچهر جعفری سرپرست اداره کل کتابخانه های آذربایجان شرقی با اعلام این خبر گفت : کتاب اخراجی ها از دیدگاه صاحب نظران از مهم ترین آثار منتشر شده در حوزه خاطرات دفاع مقدس است و این نشست به منظور بررسی و تبیین ویژگی های این کتاب برگزار می شود.

 

سرپرست کتابخانه های عمومی استان آذربایجان شرقی بیان کرد: نشست نقد و بررسی کتاب اخراجی ها با حضور و سخنرانی پدیدآورندگان کتاب آقایان غیور و قلیزاده برگزار خواهد شد.

 

وی در ادامه افزود: در این نشست استاد علیرضا کمره ای ، مسئول بخش پژوهش مطالعات و تحقیقات پایداری حوزه هنری کشور، به نقد و بررسی کتاب خواهند پرداخت.

 

جعفری با اشاره به زمان و مکان انشست گفت: این نشست با پیگیری و هماهنگی امور فرهنگی و امور منابع اداره کل کتابخانه های استان، در کتابخانه مرکزی تبریز برگزار می شود.

 

بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه های آذربایجان شرقی، در روز یکشنبه  هشتم آذر از ساعت نه و نیم صبح در تالار نخجوانی کتابخانه مرکزی تبریز برگزار خواهد شد. 

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: