کد خبر: 22039
تاریخ انتشار: شنبه, 07 آذر 1394 - 18:32

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

افتتاح کتابخانه عمومی استاد شهریار اسلامشهر

کتابخانه عمومی استاد شهریار صبح امروز با حضور علی نیکنام مدیر کل کتابخانه های عمومی استان،امرالله حقیقی فرماندار و دیگر مقامات شهرستان اسلامشهر افتتاح شد.
افتتاح کتابخانه عمومی استاد شهریار اسلامشهر

 

به گزارش لیزنا؛ صبح امروز کتابخانه عمومی استاد شهریار در شهرستان اسلامشهر با حضور علی نیکنام مدیر کل کتابخانه های عمومی استان تهران،امرالله حقیقی فرماندار شهرستان ،علی رضا ناصری پور  شهردار ،منصور میرزایی بخشدار مرکزی ،سلمان فرج اللهی مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اسلامشهر ، مجید جعفری رئیس اداره کتابخانه های عمومی اسلامشهر و تنی چند از مسئولان اداره کل کتابخانه ها و شهرستان  افتتاح شد.

 

در ابتدای این مراسم مجید جعفری رئیس اداره کتابخانه های عمومی اسلامشهر گزارشی از کتابخانه ارائه کرد و گفت: این کتابخانه به مساحت 300 متر مربع به همت شهرداری و سازمان فرهنگی ورزشی شورای اسلامشهر تاسیس و به اداره کتابخانه های عمومی اسلامشهر واگذار شده است.

 

وی افزود: در اين کتابخانه بيش از 11هزار جلد کتاب با موضوعات روان‌شناسي و علوم تربيتي، تاریخ ، مشاوره تحصيلي و پژوهشي،ادبیات ، دفاع مقدس  و... براي استفاده علاقه‌مندان وجود دارد.

 

جعفری با بیان اینکه این کتابخانه با اعتباری بالغ بر 70میلیون تومان تجهیز شده درباره بخش های آن گفت:کتابخانه استاد شهریار دارای دو بخش تخصصی کودک و کتب لاتین ، بخش مخزن ، نشریات و سالن مطالعه می باشد .

 

امرالله حقیقی فرماندار اسلامشهر نیز در این مراسم با ابراز خوشحالی از این افتتاح گفت: کتابخانه خوب و مجهزی در این مکان ساخته شده که امیدواریم منشأ خیر برکت و باشد ؛ با  راه اندازی این کتابخانه و امکانات موجود در آن فضا برای حضور جوانان میسر است و شاهد رشد فرهنگ کتابخوانی در آینده ای نه چندان دور خواهیم بود.

 

علی اصغر ناصری پور شهردار نیز با اشاره به اهمیت ارتقای علم و آگاهی در سطح جامعه، گفت: این کتابخانه در منطقه ای واقع شده که 80 هزار نفر جمعیت دارد و فاقد حتی یک متر مربع سرانه فرهنگی برای مردم بوده پس مطمئن هستم  تاثیر بسزایی در فرهنگ مردم خواهد داشت.

 

بر اساس این گزارش کتابخانه عمومی استاد شهریار واقع درشهرک امام حسین (ع) ،درطبقه اول ساختمان سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اسلامشهر راه‌اندازي شده و عموم مردم مي‌توانند با عضویت در این کتابخانه و پرداخت    5500تومان  از امکانات  آن استفاده کنند.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: