کد خبر: 22089
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 11 آذر 1394 - 12:17

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

برگزاری مسابقه کتابخوانی در زندان فسا

به همت اداره کتابخانه های عمومی شهرستان فسا، استان فارس، و همکاری اداره اوقاف و امور خیریه و اداره زندان فسا مسابقه کتابخوانی در بین زندانیان فسا برگزار می گردد.
برگزاری مسابقه کتابخوانی در زندان فسا

 

به گزار ش لیزنا، فیروزی، رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان فسا گفت: مسابقه کتابخوانی از کتاب «طیب: زندگی و خاطرات شهید طیب حاج رضایی» در زندان فسا برگزار می گردد.

 

وی در ادامه افزود: این مسابقه با همکاری مدیریت محترم زندان فسا و اداره اوقاف و امور خیریه فسا و با هدف ترويج فرهنگ كتابخواني و با جوايز 5 هدیه ۵۰۰۰۰۰ ریالی، تخفیفات قضایی و ... برگزار می گردد و زندانیان می‌توانند تا پایان آذر با تهیه کتاب از کتابخانه زندان در مسابقه شرکت نمایند.

 

رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان فسا، اظهار داشت: شرایط به گونه ای فراهم شده است که کتاب در دسترس همه زندانیان قرار گیرد.

 

فیروزی در پایان بیان داشت: تا کنون بیش از 150 نفر جهت شرکت در مسابقه نام نویسی کرده اند و پیش بینی می شود تعداد شرکت کنندگان افزایش یابد.

 

کتاب «طیب: زندگی نامه و خاطرات حر نهضت امام خمینی (ره) شهید طیب حاج رضایی» روایت های شیرین و خاطرات مفیدی که از زندگی شهید حاج رضایی نقل می کند.

برچسب ها :
پروین زیلائی
|
Iran
|
1394/09/11 - 20:21
2
7
احسنت و هزاران آفرین به این ایده زیبا و به همکاران خوب و شریفم در فسا که با این ابتکار جالب مطالعه را به میان زندانیان شهرشان برده اند . خدایا به خود می بالم و افتخار می کنم که یک کتابدارم .
چه روزهای قشنگی است این روزها ! قلب آدم شاد می شود.
درود به فسایی های خلاق!
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: