کد خبر: 22517
تاریخ انتشار: شنبه, 19 دی 1394 - 19:27

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

تقدیر دبیرکل و اعضای شورای معاونان از خدمات معاون سابق اداری نهاد

دبیرکل و اعضای شورای معاونین نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در جلسه این شورا، از خدمات و قعالیت‌های مهدی اشراقی معاون سابق اداری و مالی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور تقدیر کردند.
تقدیر دبیرکل و اعضای شورای معاونان از خدمات معاون سابق اداری نهاد

به گزارش لیزنا، علیرضا مختارپور دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور صبح امروز شنبه نوزدهم دی در جلسه اعضای شورای معاونین نهاد، ضمن انتصاب مهدی اشراقی به عنوان مشاور دبیرکل نهاد، اسماعیل شفاعی را به عنوان سرپرست معاونت اداری و مالی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور منصوب کرد.



دبیرکل نهاد در این جلسه، دوران مسئولیت اشراقی را یکی از درخشان‌ترین و موثرترین دوران‌هایِ نهاد ذکر و این مهم را نتیجه برنامه‌ریزی و تلاش‌های وی دانست.



مهدی اشراقی که پیش از این معاون اداری و مالی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور بود، در پی اتمام مدت ماموریت و اصرار سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور برای بازگشت ایشان که از مدیران و کارشناسان برجسته آن سازمان بوده‌اند، پس از 17 ماه فعالیت در نهاد به سازمان متبوع خویش بازگشت.



مختارپور در ادامه با اشاره به اقدامات مثبت مهدی اشراقی در زمان مسئولیت وی در معاونت اداری و مالی نهاد، تلاش در جهت ضابطه‌مند کردن مسائل اداری و مالی نهاد در سطح کشور و راه‌اندازی شورای رسیدگی به تخلفات اداری را از جمله مهم‌ترین اقدامات انجام شده در زمان مسئولیت او عنوان کرد.



دبیرکل نهاد با اشاره به پیگیری موضوع ماده 64 قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت تا رسیدن به نتیجه را از دیگر خدمات مهم و ماندگار معاون سابق اداری و مالی نهاد دانست و افزود: این موضوع با پیگیری‌ها و بررسی‌های انجام شده در حوزه معاونت اداری و مالی به انجام رسیده است.



مختارپور همچنین در بخش دیگری از صحبت‌هایش با اشاره به عملکرد درخشان و موثر اشراقی، استمرار استفاده از توانایی‌های فکری و برنامه‌ریزی وی به عنوان مشاور نهاد را مورد تاکید قرار داد.



گفتنی است در این جلسه، مهدی اشراقی نیز از دبیرکل، معاونین و مدیران‌ نهاد به خاطر فرصت خدمت در نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور قدردانی کرد و اطمینان داد که همواره در کمک به نهاد برای تقویت زیرساخت‌ها و بهبود امور کوشا باشد.

برچسب ها :
کتابدار شیرازی
|
Iran
|
1394/10/27 - 09:58
0
2
جناب اقای اشراقی بالاخره رفتید و حق مسئولیت کاردانی هارو بهشون ندادین و این حق ضایع شد.......
کتابدار
|
Iran
|
1394/10/22 - 12:29
1
7
جناب آقای اشراقی در طول خدمتتان درنهاد واقعا موثر بودید . خداوند اجرتان بدهد .
کتابدار
|
Iran
|
1394/10/21 - 15:16
1
10
درود بر اقای اشراقی عزیز ، انشالله موفق باشید خدمات شما را کتابداران فراموش نخواهند کرد. ممنون از شما و اقای مختارپور عزیز
عدالت
|
Iran
|
1394/10/21 - 14:51
1
9
جناب آقای اشراقی در طول خدمت خود در کتابخانه ها بسیار مثبت و تاثیرگذار بودند. امیدوارم همواره مورد توجه عنایات حق تعالی باشید.
آشنا
|
Iran
|
1394/10/21 - 12:27
1
11
جناب آقای اشراقی به نوبه خود از زحمات بی دریغ و دلسوزانه جنابعالی تشکر می کنم و امیدوارم هر جا که هستید انشا الله موفق و موید باشید
روستایی
|
Iran
|
1394/10/20 - 14:52
3
11
باسلام موفق باشی آقای اشراقی عزیز
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: