کد خبر: 22525
تاریخ انتشار: یکشنبه, 20 دی 1394 - 11:51

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

اثر کتابدار اردبیلی در میان آثار برگزیده بین‌المللی

پوستر طراحی شده توسط مسئول کتابخانه عمومی فیروز شهرستان کوثر در استان اردبیل در در دو سالانه بین المللی پوستر استرلکای روسیه برگزیده شد.
اثر کتابدار اردبیلی در میان آثار برگزیده بین‌المللی

به گزارش لیزنا، در دوسالانه بین المللی پوستر استرلکای روسیه 2016  که با  موضوع  رمان «جنایت و مکافات» داستایوفسکی برگزار خواهد شد، 844  اثر به صورت سیاه و سفید از سراسر جهان به دو سالانه  فرستاده شده است که ۹۸ اثر از ۸۳ طراح‌ گرافیک دراین رویداد بین‌ المللی حضور خواهند داشت.

 

درمیان اسامی هنرمندان فینالیست رقابت،  نام سید مهدی موسوی، مسئول کتابخانه و کتابدار هنرمند از شهرستان کوثر نیز به چشم می خورد.

 

شایان ذکر است آثار سید مهدی موسوی در دوره ی قبل این دو سالانه نیز جزء برگزیدگان نمایشگاه بوده و در این سال برای بار دوم شایسته ی حضور در بخش نمایشگاهی این دوسالانه گردیده است. آثار  این دوره از دو سالانه  براساس رمان «جنایت و مکافات» طراحی شده‌ اند.

 

فیودور داستایفسکی  نویسندهٔ مشهور و تأثیرگذار اهل روسیه در این کتاب داستان دانشجویی را روایت می ‌کند که به خاطر اصول، مرتکب قتل می‌شود. مضمون و درون مایهٔ کتاب جنایت و مکافات تحلیل انگیزه ‌های قتل و تأثیر قتل بر قاتل است که داستایوسکی مسئلهٔ رابطه میان خویشتن و جهان پیرامون و فرد و جامعه را در آن گنجانده است.

 

نمایشگاه منتخب آثار این دو سالانه،  هر دو سال یکبار تحت حمایت آکادمی ملی هنر روسیه و دو سالانه بین المللی زنبور طلایی این کشور در شهرهای مختلف روسیه به معرض دید عموم گذاشته می شود.

برچسب ها :
یاسمن احمدیان
|
Iran
|
1394/10/21 - 11:45
0
1
این موفقیت را صمیمانه به جناب آقای موسوی تبریک می گوپم .
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: