کد خبر: 22559
تاریخ انتشار: سه شنبه, 22 دی 1394 - 16:26

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

«کتابخوان» سبب شوق به مطالعه و رونق کتابخوانیست

به اهتمام اداره کتابخانه های عمومی دشتی، سیصد و دهمین نشست کتابخوان کشور در خورموج برگزار شد.
«کتابخوان» سبب شوق به مطالعه و رونق کتابخوانیست

 

به گزارش لیزنا، در راستای برگزاری سلسله نشست های کتابخوان، سیصد و دهمین نشست کتابخوان کشور و هشتمین نشست استان بعد  از ظهر روز دوشنبه 21 دی 1394 در کتابخانه عمومی «دانش» خورموج با حضور سید علی هاشمی، مدیر کل کتابخانه های عمومی استان بوشهر، هادی اخلاقی، بخشدار بخش شنبه و طسوج، حجت الاسلام توکلیان، رئیس اداره تبلیغات اسلامی دشتی و نویسندگان، کتابداران، شاعران، اهالی اصحاب رسانه و اعضای کتابخانه های عمومی این شهر برگزار شد.

 

سید علی هاشمی، مدیر کل کتابخانه های استان در ابتدا، ضمن خوش آمدگویی به حضار گفت: شهرستان دشتی از دیرباز به علم و ادب و معرفت معروف و مشهور بوده است و فرهیختگان و نویسندگان بسیاری را در دامان خود پرورش داده است.

 

وی افزود: سلسله نشست های کتابخوان رسالتی است که نهاد کتابخانه های عمومی کشور تحت تدابیر دبیر کل فرهیخته آن نهاد در جهت ترویج فرهنگ مطالعه تدوین کرده است که فرصتی ارزشمند است تا نویسندگان و سایر افرادی که کتابی را مطالعه کرده اند، به معرفی و بیان تجربیات مطالعاتی و پژوهشی خود بپردازند.

 

مدیر کلی کتابخانه های عمومی استان بوشهر اعلام کرد: این سلسله نشست ها باعث می شود تا فرصت و بستری فراهم شود تا علاقه مندی و رغبت به مطالعه در افراد بیشتر شود. امیدوارم با استمرار این طرح در استان و حتی در سراسر کشور، شاهد شوق به مطالعه و رونق کتابخوانی در افراد جامعه عزیز اسلامی ایران باشیم.

 

هاشمی با اشاره به اینکه کتابخوانی باعث بصیرت افزایی و هوشمندی می گردد؛ و از طرفی بساط بزهکاری و تجاوز به حقوق دیگران نیز برچیده می شود. وی با اشاره به کتاب دختر شینا که توسط یکی از کتابداران در این نشست ارائه شد، گفت: این کتاب راه کاری ارزشمند است برای بهتر زیستن و خوب آراستن خود و جامعه تا رسیدن به لقاءالله.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: