کد خبر: 22561
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 23 دی 1394 - 08:38

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

آثار پژوهشگران نهاد کتابخانه‌ها ارزیابی می شود

معاونت برنامه‌ریزی، پژوهش و فناوری اطلاعات از برگزاری سومین مرحله از نظام جامع تشویق پژوهشگران نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور خبر داد.
آثار پژوهشگران نهاد کتابخانه‌ها ارزیابی می شود

به گزارش لیزنا، اداره کل پژوهش و نوآوری نهاد، در راستای تشویق کتابداران به انتشار آثار پژوهشی، به‌ویژه در حوزه کتابخانه‌های عمومی، طبق روال سال‌های گذشته، مرحله سوم نظام جامع تشویق پژوهشگران نهاد را برگزار می‌کند.



کلیه کتابداران، مدیران و کارکنان شاغل در نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور می‌توانند آثار منتشر شده خود را در سامانه نظام جامع تشویق پژوهشگران به نشانی http://tashvigh.iranpl.ir ثبت کرده و پس از طی مراحل داوری، از مزایای آن بهره‌مند شوند.

بخشنامه و دستورالعمل اجرایی این مرحله در سامانه نظام جامع تشویق پژوهشگران درج شده است. بر اساس این بخشنامه، امکان ثبت آثار در سامانه نظام تشویق از روز سه‌شنبه بیست و دوم دی ماه 1394 به مدت یک ماه فعال می‌شود.


همچنین در صورت تمدید زمان ثبت‌نام، آثاری که پس از مهلت مقرر وارد شوند با کسر 20% امتیاز ارزیابی خواهند شد.

لازم به ذکر است در این مرحله تنها آثاری در نظر گرفته می‌شوند که در سال 1393 منتشر شده‌اند. آثاری که تاریخ انتشار آن‌ها پیش از اول فروردین 1393 بوده یا بعد از 29 اسفند 1393 منتشر شده باشند، موضوع این مرحله تشویق پژوهشگران نیستند. تنها آثاری قابل قبول هستند که منتشر شده‌اند. آثاری که در سال 1393 بخشی از فرایند را طی کرده‌اند (مثلاً مجوز کتاب یا پذیرش مقاله دریافت شده، اما در این سال منتشر نشده) در این مرحله بررسی نخواهند شد.


گفتنی است سامانه نظام جامع تشویق پژوهشگران برای ترغیب و تشویق کارکنان نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور به حضور در عرصه‌های علمی- پژوهشی، حمایت از تولید علم در حوزه کتابخانه‌های عمومی و تقویت متون و ادبیات مرتبط با آن، هدایت استعدادها و خلاقیت‌های کارکنان جهت حل مسائل پیش روی کتابخانه‌های عمومی در راستای دستیابی به چشم انداز نهاد در افق ایران 1404 تهیه شده است.

برچسب ها :
کتابدار
|
iran
|
1394/10/29 - 14:28
0
0
با سلام
آیا این آثار ، پایان نامه ها را هم میشود؟
کتابدار نهاد
|
Iran
|
1394/10/28 - 09:19
0
1
متاسفانه نه تنها پاداش نهاد در این بخش بسیار ناچیز بوده است، بلکه در بسیاری از موارد مقالات علمی پژوهشی را نیز جز موارد قابل پاداش و حمایت قرار نمی دهد
بنده 6 مقاله علمی پژوهشی داشته ام که هیچ مبلغ و پاداشی بخاطر آن دریافت نکرده ام
با تشکر از نهاد کتابخانه های عمومی کشور
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: