کد خبر: 22783
تاریخ انتشار: یکشنبه, 11 بهمن 1394 - 10:43

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

پنجمین جلسه انجمن کتابخانه ‌های عمومی شهرستان اردکان برگزار شد

پنجمین جلسه انجمن کتابخانه ‌های عمومی شهرستان اردکان در سال 1394، صبح چهارشنبه 7 بهمن ماه با حضور فرماندار و اعضای این انجمن، در محل اداره کتابخانه ‌های عمومی اردکان تشکیل شد.
پنجمین جلسه انجمن کتابخانه ‌های عمومی شهرستان اردکان برگزار شد

 

به گزارش لیزنا، حسین اسماعیلی، فرماندار اردکان در این جلسه با  تبریک ایام الله دهه فجر، راز تداوم انقلاب را همدلی و وحدت مسئولان نظام و مردم دانست. وی با تشکر از تلاش ‌های کارکنان اداره کتابخانه ‌های عمومی در راستای نهادینه کردن فرهنگ مطالعه در بین مردم بیان داشت: داشتن یک کتابخانه مرکزی بزرگ و مجهز حق مردم این شهر است و تمام مسئولان شهر تلاش می ‌کنند اردکان در آینده‌ ای نزدیک صاحب کتابخانه مرکزی شود.

 

حسین پایدار، رئیس اداره کتابخانه ‌های عمومی اردکان نیز در ابتدای این جلسه خلاصه ‌ای از عملکرد اداره متبوع خود را در سال جاری ارائه داد و به تشریح برنامه‌ های‌ کتابخانه ‌ها در دهه مبارک فجر پرداخت.

 

وی اظهار داشت: با توجه به افزایش تعداد کتابخانه ‌های سطح شهرستان و رشد آمار عضویت و امانت کتاب، اردکان به یکی از فعالترین شهرستان ‌های استان در زمینه کتابخوانی تبدیل شده است و خوشبختانه این روند رو به رشد همچنان ادامه دارد.

 

وی با بیان اینکه اردکان نیازمند یک کتابخانه مرکزی و مجهز است، خواستار توجه و پیگیری بیشتر مسئولان شهرستان برای تحقق این امر شد.

 

نصب تابلو راهنمای کتابخانه ‌ها در سطح شهر اردکان، گسترش فضای کتابخانه مسجدالرسول (ص) دِیلُم و هماهنگی همه دستگاه ‌های فرهنگی شهرستان برای برگزاری هرچه باشکوه ‌تر جشن ‌‌های سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، از جمله مصوبات پنجمین جلسه انجمن کتابخانه ‌های عمومی اردکان در سال 1394 بود.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: