کد خبر: 22839
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 14 بهمن 1394 - 11:24

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

اعلام برنامه های کتابخانه های عمومی شهرستان فسا در دهه فجر

محمد حسین فیروزی، رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان فسا برنامه های کتابخانه های عمومی شهرستان فسا به مناسبت ایام الله ده فجر را اعلام کرد.
اعلام برنامه های کتابخانه های عمومی شهرستان فسا در دهه فجر

 

به گزارش لیزنا، محمد حسین فیروزی اعلام کرد با توجه به ایام الله دهه فرخنده فجر و سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی امکان عضویت متقاضیان ثبت نام در تمامی کتابخانه های عمومی شهرستان فسا به صورت نیم بها فراهم شده است.

 

فیروزی با اعلام این خبر افزود: کتابخانه های شهرستان فسا ضمن گرامیداشت ایام الله دهه ی فجر با برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی، آماده ی ارائه ی خدمات به مراجعین محترم در کتابخانه های عمومی خواهند بود.

 

وی در ادامه گفت: در ایام دهه فجر «عضویت نیم‌بها» متقاضیان ثبت‌نام در کتابخانه ‌های عمومی و «بخشودگی جرایم دیرکرد» کلیه اعضای کتابخانه‌ های عمومی انجام خواهد شد.

 

رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان فسا اظهار داشت: برای شناساندن سیره و روش سیاسی و اخلاقی و عرفانی و روحانی شخصیت امام راحل (ره) «نمایشگاه های موضوعی کتاب انقلاب اسلامی» در کتابخانه های عمومی برگزار می گردد.

 

محمد حسین فیروزی، از برگزاری «نمایشگاه روزشمار انقلاب» در کتابخانه های عمومی شهرستان فسا خبر داد و گفت: روزنامه اطلاعات از 26 دی ماه تا 29 بهمن ماه 1357 به صورت روزشمار در کتابخانه های عمومی به نمایش گذاشته می شود و مخاطبین می توانند با حال و هوای روز های انقلاب آشنا  گردند.

 

وی درباره برنامه فرهنگی دیگر نیز گفت: «قصه گویی و نمایش انقلاب برای کودکان» ، «مسابقه نقاشی کودکان با موضوع: بچه ها، انقلاب و امام» ، «عصر شعر انقلاب در زاهدشهر» و «اختتامیه جشنواره مردمی نذر کتاب» و ... بخشی از فعالیت های کتابخانه های عمومی در دهه فجر انقلاب اسلامی است.

برچسب ها :
میثم جوان بخت
|
Iran
|
1394/11/16 - 14:56
3
0
احسنت به آقای محمد حسین فیروزی الحق و انصاف یکی از بهترین چهره های فرهنگی استان است
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: