کد خبر: 22860
تاریخ انتشار: شنبه, 17 بهمن 1394 - 10:42

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

بخش کودک 3 کتابخانه در اردکان یزد افتتاح شد

بخش کودک 3 کتابخانه روستایی شهرستان اردکان به طور همزمان و با حضور مدیر کل کتابخانه ‌های عمومی یزد، فرماندار اردکان و جمعی از مسئولان محلی افتتاح شد.
بخش کودک 3 کتابخانه در اردکان یزد افتتاح شد

 

به گزارش لیزنا، رقیه دوست فاطمی ‌ها، مدیر کل کتابخانه‌ های عمومی استان در آیین افتتاح همزمان این سه بخش کودک که در محل کتابخانه امیرالمؤمنین (ع) روستای تر‌ک‌ آباد اردکان برگزار شد، اظهار داشت: تلاش می ‌کنیم همه کتابخانه ‌های استان را به بخش‌ های کودک جذاب و دلپذیر مجهز  کنیم تا میل و اشتیاق کودکان به حضور در کتابخانه افزایش یابد.

 

وی با بیان اینکه در فضایی شاداب و جذاب می ‌توان بهترین بهره را از کتاب‌ها و منابع کتابخانه برد، افزود: سیاست نهاد کتابخانه ‌های عمومی بر تقویت و گسترش بخش ‌های کودک در کتابخانه ‌ها متمرکز شده است، چرا که مدیران ارشد این نهاد بر لزوم فرهنگ ‌سازی مطالعه در نسل کودک و نوجوان واقفند و در این راستا برنامه‌ ریزی و تلاش می ‌کنند.

 

دوست فاطمی ‌ها گفت: یکی از معضلاتی که هم ‌اکنون در حوزه کتابخوانی در میان نوجوانان و جوانان وجود دارد این است که مطالعه این نسل، بیشتر درسی و تک ‌بعدی است و این قشر اقبال کمتری به مطالعات غیردرسی دارند.

 

وی در پایان سخنان خود از همکاران تلاشگر خود در شهرستان اردکان به دلیل تلاش‌ در راستای زیباسازی و شاداب ‌سازی کتابخانه ‌ها قدردانی کرد.

 

حسین اسماعیلی، فرماندار اردکان نیز در این مراسم ضمن گرامیداشت دهه فجر، از حضور مجدد مدیر کل کتابخانه ‌های استان در شهرستان اردکان قدردانی کرد.وی توجه به بخش کودک کتابخانه ‌ها را ضروری دانست و خواستار تقویت منابع این بخش ‌ها در کتابخانه‌ های عمومی شد.

 

گفتنی است، همزمان با آیین افتتاح بخش کودک کتابخانه امیرالمؤمنین روستای ترک ‌آباد، بخش ‌های کودک دو کتابخانه شهید احمدی روشن خرانق و امام رضا (ع) رباط پشت بادام نیز افتتاح شد.

 

لازم به ذکر است این مراسم عصر چهارشنبه 14 بهمن‌ ماه 1394 در روستای ترک ‌آباد برگزار شد.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: