کد خبر: 23233
تاریخ انتشار: سه شنبه, 18 اسفند 1394 - 15:16

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

نمایشگاه مجازی عکس از فعالیت‌های نهاد برپا شد

همزمان با دوازدهمین سالروز تأسیس نهاد، دو تن از کتابداران در اقدامی خلاقانه نمایشگاه مجازی عکس نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور را برپا کردند.
نمایشگاه مجازی عکس از فعالیت‌های نهاد برپا شد

به گزارش لیزنا، همزمان با دوازدهمین سالروز تأسیس نهاد، دو تن از کتابداران در اقدامی خلاقانه نمایشگاه مجازی عکس نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور را برپا کردند.

سمیه ایزدیار، کتابدار کتابخانه شهید امینی شهرستان سقز استان کردستان و طوبی ترابی، کتابدار کتابخانه شهید مطهری شهرستان بندرعباس استان هرمزگان با همراهی یکدیگر و به مناسبت دوازدهمین سالروز تأسیس نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، به برپایی نمایشگاه مجازی عکس از فعالیت‌های نهاد اقدام کردند. این دو کتابدار با گردآوری 50 قطعه عکس از برجسته ترین فعالیت‌های انجام شده در نهاد کتابخانه ها، اقدامات این نهاد، در 12 ماه اخیر را، به تصویر کشیدند.

ایزدیار که از سال 1390 در کتابخانه شهید امینی سقز مشغول به فعالیت است، در این خصوص گفت: برپایی نمایشگاه ایده‌ای مشترک بود که به خاطر تقدیر از زحمات آقای مختارپور و مجموعه نهاد انجام شد. برای انجام اینکار، پس از هماهنگی با ستاد مرکزی به منظور اخذ مجوز، تعداد 50 قطعه عکس، شامل فعالیت‌های نهاد از تاریخ 17 اسفند 1393 لغایت 16 اسفند 1394، انتخاب کردیم. مقدمات راه اندازی سایت و بارگذاری عکس ها از تاریخ 13 اسفند ماه آغاز و هم‌اکنون به معرض دید عموم گذاشته شده است.

 

وی اضافه کرد: این نمایشگاه تا تاریخ 25 اسفند ماه سالجاری در دسترس خواهد بود. علاوه بر این، در نظر داریم میزان استقبال مخاطبین را با افزودن بخش نظرسنجی به سایت، ارزیابی کنیم؛ چنانچه این نمایشگاه مورد اقبال علاقمندان واقع شود، در صورت تأیید ستاد مرکزی نهاد، به صورت دائمی برپا و همه روزه با افزودن تصاویری جدید روزآمد خواهد شد.

 

کتابدار کتابخانه شهید امینی سقز، در خاتمه سخنان خود ضمن تبریک دوازدهمین سالروز تأسیس نهاد کتابخانه های عمومی کشور، از زحمات مدیریت مجموعه تقدیر کرد و سال 1394 را سال تحول کتابخانه‌ها دانست.

 

علاقه مندان برای بازدید از نخستین نمایشگاه مجازی عکس نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور می توانند اینجا کلیک کنند.

برچسب ها :
کتابدار
|
iran
|
1394/12/19 - 08:37
5
3
با سلام
نمایشگاه جالبی بود
خسته نباشید عرض میکنم به همکاران عزیزم بابت نمایشگاه زیباشون .فقط بخش نظر سنجی ..تاریخ عکسها وپخش یک موسیقی ملایم را کم داشت(پیشنهاد) وهمچنین تشکر میکنم از جناب آقای مختار پور عزیز بابت تمام زحماتی که برای ما کتابداران کشیدند ان شاالله سال جدید سال بسیار بسیار پرخیر وبرکتی برای ایشان وتمامی همکاران کتابدار باشد.
پاسخ ها
کتابدار
| Iran |
1394/12/19 - 15:12
بنظر من این نمایشگاه کاری تکراری بود.
کتابدار
|
Iran
|
1394/12/18 - 19:37
4
3
کار قشنگی بود .تشکر از خانمها ایزدیار و ترابی
کتابدار
|
Iran
|
1394/12/18 - 16:26
4
4
با سلام
ازهمکاران خوب وپر تلاشم سپاسگذارم ایده بسارجالب وجدیدی بودانشاالله موفق وسربلندباشید.
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: