کد خبر: 23464
تاریخ انتشار: پنج شنبه, 19 فروردين 1395 - 10:53

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

اجرای طرح «50 کتاب سال» در اردبیل

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان اردبیل از ارسال ویژه نامه الکترونیکی معرفی کتاب منتخب فروردین ماه به ارگانهای اجرائی استان خبر داد.
اجرای طرح «50 کتاب سال» در اردبیل

 

به گزارش لیزنا، رباب عزیزخانی با بیان اینکه نهاد کتابخانه های عمومی کشور اقدام به اجرای طرح «50 کتاب سال» کرده است، اظهار داشت: در قالب این طرح، ماهانه تعدادی کتب از حوزه های مختلف توسط کارشناسان و صاحب نظران انتخاب شده و جهت معرفی و اجرای ویژه برنامه های فرهنگی به کتابخانه ها ابلاغ می شوند.

 

وی افزود: در اولین ماه از اجرای این طرح، 4 کتاب در حوزه های دین و اخلاق، ازدواج و خانواده، دفاع مقدس و رمان توسط نهاد انتخاب شده است.

 

عزیزخانی عنوان کرد: در همین راستا، اداره کل کتابخانه های عمومی استان اقدام به تهیه و تدوین ویژه نامه الکترونیکی معرفی کتب منتخب فروردین ماه نموده و آن را از طریق شبکه دولت در اختیار ارگان های اجرایی استان اردبیل قرار داده است.

 

مشاور استاندار در امور کتاب و کتابخانه ها، برگزاری جلسات معرفی و نقد و بررسی، اطلاع رسانی در شبکه های مجازی و مطبوعات، برگزاری جلسات همخوانی و تهیه و توزیع الکترونیکی پوستر کتب را از دیگر فعالیت های در دست اقدام این اداره کل برشمرد.

 

قابل ذکر است که پیش از این، ویژه نامه های الکترونیکی معرفی کتب منتخب حوزه دفاع مقدس و انقلاب اسلامی توسط اداره کل کتابخانه های عمومی استان اردبیل تهیه و در هفته دفاع مقدس و دهه مبارک فجر به نهادهای اجرائی استان ارسال شده بود.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: