کد خبر: 23815
تاریخ انتشار: شنبه, 11 ارديبهشت 1395 - 18:20

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

نشست كتابخوان «اقتصاد مقاومتي» با حضور اقتصاددانان

دانشگاه امام صادق(ع) روز سه‌شنبه چهاردهم ارديبهشت با حضور جمعي از اساتيد و دانشجويان، ميزبان نخستين نشست تخصصي كتاب‌خوان «اقتصاد مقاومتي؛ مباني، اهداف و راهكارها» خواهد بود.
نشست كتابخوان «اقتصاد مقاومتي» با حضور اقتصاددانان

 

به گزارش لیزنا، در راستاي نامگذاري سال 1395 به‌نام «اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل» از سوي مقام معظم رهبري و لزوم بررسي و ارائه راهكارهاي مؤثر در خصوص اين موضوع پر اهميت و بنابر مصاحبه دبيركل نهاد در ابتداي امسال مبني بر برگزاري سلسله نشست‌هاي تخصصي كتاب‌خوان، نخستين نشستِ تخصصي كتاب‌خوان با موضوع «اقتصاد مقاومتي؛ مباني، اهداف و راهكارها» با همكاري نهاد كتابخانه‌هاي عمومي كشور و دانشگاه امام صادق(ع) ساعت 16روز سه‌شنبه چهاردهم ارديبهشت با حضور اساتيد و دانشجويان دانشگاه امام صادق(ع) در سالن شهيد صدرِ دانشكده معارف اسلامي و اقتصاد اين دانشگاه برگزار مي‌شود.

 

نشست‌ تخصصی کتاب‌خوان «اقتصاد مقاومتي؛ مباني، اهداف و راهكارها» نخستين نشست از سه نشست‌ِ تخصصی کتاب‌خوان با موضوع اقتصاد مقاومتي است که از سوی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و با همكاري دانشگاه امام صادق(ع) برگزار می‌شود. در اين سلسله نشست‌ها جمعي از اساتيد و دانشجويان دانشگاه امام صادق(ع) جديدترين كتاب‌هاي منتشر شده در اين حوزه را معرفي و تجربه خواندن آنها را با ديگران به اشتراك مي‌گذارند.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: