کد خبر: 23826
تاریخ انتشار: یکشنبه, 12 ارديبهشت 1395 - 09:11

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

نمایشگاه «یک هفته با کتاب» در کتابخانه رئیسی

نمایشگاه «یک هفته با کتاب» کتابخانه زنده یاد رئیسی اردکانی شیراز همزمان با آغاز هفته گرامیداشت مقام معلم به کتابهایی با موضوع معلم و آموزش و پرورش اختصاص یافت.
نمایشگاه «یک هفته با کتاب» در کتابخانه رئیسی

 

به گزارش لیزنا، کتابخانه رئیسی اردکانی شیراز از ابتدای فرودین ماه سال جاری اقدام به برگزاری نمایشگاهی با عنوان «یک هفته با کتاب»کرده است که این هفته، نمایشگاه به کتابهایی با موضوع معلم اختصاص یافته است.

 

«آقا معلم»، «راهنمای معلمان پژوهنده»، «معلمان خوب»، «آنچه همسر معلم باید بداند»، «مدرسه موفق، مدیر موفق»، «معاون، یک مدیر است»، «نقش رهبری معلم در ساختار آموزش»، «ظرافت معلمی»، «۵۰۱ نکته برای معلمان»، «یاد ماندگار»، «مدرسه مطلوب»، «راز شکفتن غنچه ها» کتابهایی هستند که این هفته میزبان اعضا و مراجعان این کتابخانه هستند.

 

گفتنی است از ابتدای امسال نمایشگاه هایی به مناسبت عید نوروز، روز جهانی کودک، هفته هنر انقلاب و بزرگداشت شهید آوینی در کتابخانه زنده یاد رئیسی اردکانی برپا شده است که به مناسبت های مختلف تا پایان سال ادامه خواهد داشت.

برچسب ها :
کتابدار
|
Iran
|
1395/02/12 - 23:19
0
9
گوش اگر گوش تو وناله اگر ناله من
آنچه البته به جایی نرسد فریاد است
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: