کد خبر: 23851
تاریخ انتشار: دوشنبه, 13 ارديبهشت 1395 - 10:26

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

تولید کتاب صوتی برای نابینایان در همدان

رئیس کتابخانه مرکزی همدان از راه‌اندازی کتاب صوتی برای نابینایان در همدان خبر داد.
تولید کتاب صوتی برای نابینایان در همدان

به گزارش لیزنا، منصوره حسینی شعار، از تولید «کتاب صوتی» برای نابینایان همدان خبر داد و اظهار کرد: امسال از سوی دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور به نام «سال خواندن» نامگذاری شده که در این راستا کتابخانه‎های عمومی نیز اقدام به اجرای طرح «50 کتاب سال» کرده‌اند.

 

وی با بیان اینکه در قالب این طرح ماهانه 4 کتاب در حوزه‌های مختلف برای معرفی و اجرای ویژه برنامه‌های فرهنگی به کتابخانه‌ها ابلاغ می‌شود، گفت: کتاب‌های «هم روزنامه هم کلوچه»، «جاذبه و دافعه علی(ع)»، «آنک آن یتیم نظر کرده» و «نیلوفر نیایش» انتخاب شده ماه اردیبهشت است.

 

رئیس کتابخانه مرکزی همدان با اشاره به اینکه کتاب «هم روزنامه هم کلوچه» سروده مریم هاشم‎پور به کتاب صوتی برای نابینایان تبدیل شده است، افزود: گویندگی این کتاب را سیده لادن هادئی، مدیر عامل انجمن خیرین کتابخانه‌ساز همدان برعهده گرفته است.

 

 

حسینی شعار با بیان اینکه کتاب انتخاب شده برای نابینایان شعرهای دلنشین و تصاویری زیبا دارد، گفت: 15 شعر ساده و کودکانه در این کتاب گنجانده شده است.

 

وی با بیان اینکه کتاب صوتی "جاذبه و دافعه علی(ع)" در آرشیو بخش نابینایان کتابخانه مرکزی موجود است، افزود: کتاب «هم روزنامه و هم کلوچه» برای گروه سنی کودکان و نوجوانان برای نابینایان به صورت صوتی در آمده است.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: