کد خبر: 23899
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 15 ارديبهشت 1395 - 13:59

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

بازدید دانش آموزان خراسانی از کتابخانه های استان

به مناسبت هفته معلم دانش آموزان استان خراسان جنوبی از کتابخانه باقرالعلوم (ع) و کتابخانه شهید رجایی مسینا بازدید به عمل آوردند و نمایشگاه کتاب فرهنگ مطهر در کتابخانه بشرویه برگزار شد.
بازدید دانش آموزان خراسانی از کتابخانه های استان

 

بازدید دانش آموزان دبستان آتشدست از کتابخانه باقرالعلوم (ع) شوسف

به گزارش لیزنا، همزمان با هفته معلم، تعداد بیست نفر از دانش آموزان پایه پنجم دبستان پسرانه آتشدست شوسفِ شهرستان نهبندان استان خراسان جنوبی به همراه معلم این کلاس از کتابخانه باقرالعلوم (ع) این شهر بازدید کردند.

 

به گفته مسئول کتابخانه عمومی باقرالعلوم (ع) شوسف، در این بازدید در خصوص قوانین کتابخانه و شرایط عضویت برای دانش آموزان توضیحاتی داده شد. محبی افزود: در ادامه، ضمن بیان فواید کتاب و مطالعه، در رابطه با نشست های کتاب خوان مدرسه ای و مجازی با دانش آموزان صحبت شد و از دانش آموزان برای شرکت در "پویش سراسری کتابخوان مجازی" دعوت به عمل آمد.

 

جمع خوانی کتاب "هم روزنامه، هم کلوچه" در کتابخانه طبسِ مَسینا

به مناسبت هفته معلم و گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری، تعداد 60 نفر از دانش آموزان مقاطع اول، دوم و سوم دبستان دخترانه عمار ياسرِ طبسِ مَسينای شهرستان درمیان از كتابخانه عمومی شهيد رجايي بازديد کردند.

 

به گفته حقدادی، مسئول کتابخانه عمومی شهید رجایی طبس مسینا، در این بازدید، ستايش آشوري، یکی از دانش آموز این مدرسه، کتاب "هم روزنامه، هم كلوچه" سروده مریم هاشم پور را بازخوانی کرد و دانش آموزان ديگر هم اشعار این کتاب را جمع خواني نمودند.

 

نمایشگاه کتاب «فرهنگ مطهر» در کتابخانه های بشرویه

همزمان با هفته گرامیداشت مقام معلم و بزرگداشت یاد و خاطره معلم بزرگ انسانیت، شهید استاد مرتضی مطهری نمایشگاه کتابی از آثار ایشان در کتابخانه های عمومی شهرستان بشرویه برگزار شد.

 

رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان بشرویه، با اعلام این خبر گفت: اجرای مسابقه مکتوب کتابخوانی از کتاب جاذبه و دافعه علی (ع) و تقدیر از معلمان نمونه و فعال عضو کتابخانه در گردهمایی بزرگ معلمان شهرستان از دیگر برنامه های این اداره به مناسبت هفته معلم بود.

 

کیانی افزود: در همین راستا از سکینه اکبرزاده مقدم و مهدی برگی به عنوان فعالان فرهنگی در حوزه کتاب تقدیر شد.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: