کد خبر: 24073
تاریخ انتشار: دوشنبه, 20 ارديبهشت 1395 - 14:07

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

پیشرفت 10 درصدی ساخت کتابخانه اسدآباد

فرماندار شهرستان اسدآباد از پیشرفت 10 درصدی ساخت کتابخانه استاندارد اسدآباد خبر داد.
پیشرفت 10 درصدی ساخت کتابخانه اسدآباد

 

به گزارش لیزنا، فرماندار شهرستان اسدآباد در جلسه انجمن کتابخانه‌ های عمومی شهرستان اسدآباد، از پیشرفت ١٠ درصدی ساخت تنها کتابخانه استاندارد استان همدان در این شهرستان خبر داد و گفت: در حال حاضر بتن ‌ریزی فندانسیون کتابخانه استاندارد به پایان رسیده رسیده است.

 

مسعود بکایی، با اشاره به زیربنای دو هزار و ٢٠٠ متری این کتابخانه افزود: تاکنون برای کتابخانه استاندارد اسدآباد ٣٠٠ میلیون تومان هزینه شده و برای تکمیل و بهره ‌برداری از این پروژه بزرگ کتابخانه‌ های عمومی استان به اعتباری افزون بر چهار میلیارد تومان نیاز خواهد بود.

 

بکایی در ادامه با بیان اینکه در سال گذشته قرار بود سه کتابخانه روستایی در اسدآباد افتتاح شود، تصریح کرد: به علت عدم تحقق اعتبارات عمرانی در سال گذشته این سه کتابخانه در سطح روستاهای اسدآباد افتتاح و به بهره‌ برداری نرسید.

 

وی همچنین از طرح توسعه کتابخانه عمومی شهید رجایی اسدآباد خبر داد و گفت: به علت عدم مقاوم بودن کتابخانه عمومی شهید رجایی برای ساخت طبقه دوم، شورای اسلامی شهر قطعه زمینی با موافقت لازم اعضاء، برای توسعه کتابخانه عمومی شهدی رجایی تحویل داده که زودی طرح و نقشه آن انجام خواهد گرفت. برای طرح توسعه این کتابخانه به 200 میلیون تومان اعتبار نیاز خواهد بود.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: