کد خبر: 24106
تاریخ انتشار: سه شنبه, 21 ارديبهشت 1395 - 12:33

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

برپایی نمایشگاه کتاب در کتابخانه شهدای باقریه

نمایشگاه کتاب به مناسبت بعثت پیامبر در کتابخانه عمومی شهدای باقریه بیرجند برپا و مسابقه رنگ آمیزی ویژه کودکان در کتابخانه استاد عبدالحسین فرزین خراسان جنوبی برگزار شد.
برپایی نمایشگاه کتاب در کتابخانه شهدای باقریه

 

برپایی نمایشگاه کتابی با عنوان «محمد(ص) مثل گل بود»

به گزارش لیزنا، به مناسبت مبعث پیامبر اکرم (ص)، نمایشگاه کتابی با عنوان «محمد (ص) مثل گل بود» در کتابخانه عمومی شهدای باقریه بیرجند برپاشد.

 

مسئول کتابخانه عمومی شهدای باقریه گفت: در این نمایشگاه که یکی از ویژگی های آن نامگذاری اش به نام یکی از عناوین کتاب به نمایش درآمده در آن بود؛ بیش از چهل و پنج عنوان کتاب در رابطه با موضوع پیامبر (ص) در قالب شعر، داستان، زندگینامه، تاریخ زندگی پیامبر (ص) و ... در معرض دید مراجعان قرار گرفت.

 

فغانی افزود: برگزاری نمایشگاه صنایع دستی، اثر یکی از اعضای هنرمند کتابخانه، قصه خوانی از کتاب "چهارده قصه، چهارده معصوم: حضرت محمد (ص)" و طرح سؤال از کودکان حاضر و نیز پخش انیمیشن به منظور سرگرمی خردسالان و کودکان از دیگر برنامه های اجرا شده در این کتابخانه به مناسبت بعثت پیامبر (ص) بود.

 

برگزاری مسابقه رنگ آمیزی ویژه کودکان در کتابخانه عمومی استاد عبدالحسین فرزین

یک دوره مسابقه رنگ آمیزی ویژه کودکان در کتابخانه عمومی استاد عبدالحسین فرزین سربیشه برگزار شد. رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان سربیشه گفت: این مسابقه به مناسبت مبعث پیامبر اکرم (ص) و با حضور کودکان عضو کتابخانه برگزار و در پایان نیز نمایشگاهی از آثار رنگ ­آمیزی شده برپا شد.

 

حسینی از دیگر برنامه های این کتابخانه به مناسبت مبعث پیامبر اکرم (ص) به برگزاری مراسم شعرخوانی دسته جمعی کودکان و همچنین معرفی کتاب "آنک آن یتیم نظرکرده" برای کودکان اشاره کرد.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: