عضویت در کتابخانه های عمومی هرمزگان

به گزارش لیزنا، محسن زینلی تختی ، مدیر کل کتابخانه های عمومی استان هرمزگان گفت: عضویت کلیه افراد 14 تا 29 سال درکتابخانه های عمومی استان همزمان با سالروز ولادت حضرت علی اکبر(ع) رایگان خواهد بود.

 

وی با اشاره به اینکه جذب و جلب جوانان به کتابخانه های عمومی و نهادینه کردن فرهنگ مطالعه در میان این قشر افزود: جوانان سرمایه های کشور به شمار می آیند و مطالعه، سطح فکری و دانش جوامع را متحول می کند و کتاب، کتابخوانی و گسترش فرهنگ مطالعه مفید در بین جوانان باعث پیشرفت جامعه و سطح فکری افراد خواهد بود.

 

مدیر کل کتابخانه های عمومی با اشاره به استقبال عموم مردم از کتابخانه های عمومی بیان کرد: به دلیل اهمیت مطالعه مفید در جامعه و برای تشویق مردم شریف استان به کتابخوانی، به مناسبت روز جوان کتابخانه های عمومی سراسر استان هرمزگان، اقدام به عضوگیری رایگان در این روز خواهد کرد.

 

زینلی تختی ادامه داد: بیش از نیمی از اعضای کتابخانه های عمومی استان را نوجوانان و جوانان تشکیل می دهند و از خدمات مختلف کتابخانه های عمومی بهره مند می شوند.

 

گفتنی است، برای عضویت با مراجعه به سایت samanpl.ir  یا    atlas.iranpl.ir از نزدیک ترین کتابخانه به محل زندگی خود اطلاع یافته و عضو کتابخانه عمومی شوید.