کد خبر: 24375
تاریخ انتشار: سه شنبه, 04 خرداد 1395 - 13:52

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

آغاز فعالیت کارگروه ترویج خواندن خمینی شهر

کار گروه ترویج خواندن در اداره کتابخانه های عمومی شهرستان خمینی شهر استان اصفهان شروع به کار کرد.
آغاز فعالیت کارگروه ترویج خواندن خمینی شهر

 

به گزارش لیزنا، گروه «ترویج خواندن» توسط جمعی از کتابداران شهرستان خمینی شهر با همکاری انجمن دوستداران ادبیات کودک و نوجوان اصفهان با هدف بالا بردن میزان مطالعه در میان کودکان و نوجوانان شهرستان تشکیل شد.

 

مسئول روابط عمومی اداره کتابخانه های خمینی شهر ضمن اعلام این خبر گفت: از آنجا که در هیچ جامعه ای پیشرفت حاصل نمی شود مگر اینکه سطح آگاهی مردم بالا برود و با توجه به اعلام سال ملی خواندن از طرف دبیر کل نهاد کتابخانه های عمومی کشور، این گروه تشکیل شده تا با آموزش 15 نفر از کتابداران و مسئولان کتابخانه های شهرستان اقدام به ترویج مطالعه میان کودکان و نوجوانان از طریق فعالیت های جذاب و شاد و مهیج نماید.

 

گروه ترویج خواندن با همکاری قریشی نژاد، رییس انجمن دوستداران ادبیات کودک و نوجوان اصفهان اولین جلسه خود را روز 30 اردیبهشت 1395 تشکیل داد و فعالیتش را با دوره های آموزشی آواورزی و الفباورزی شروع کرد.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: