کد خبر: 24391
تاریخ انتشار: پنج شنبه, 06 خرداد 1395 - 09:58

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

نمایشگاه منابع مرتبط با «روز جهانی بدون دخانیات» در کتابخانه حسینیه ارشاد

کتابخانه عمومی حسینیه ارشاد به منظور اطلاع رسانی و حمایت از «روز جهانی بدون دخانیات»، نمایشگاهی از منابع موجود با موضوع دخانیات را در روز سه شنبه 11/3/95 برگزار میکند.
نمایشگاه منابع مرتبط با «روز جهانی بدون دخانیات» در کتابخانه حسینیه ارشاد

 

به گزارش لیزنا، کتابخانه عمومی حسینیه ارشاد به منظور اطلاع رسانی و حمایت از « روز جهانی بدون دخانیات»، نمایشگاهی از منابع موجود با موضوع دخانیات را در روز سه شنبه 11/3/95 از ساعات 8 تا 19، برپا می کند.

 

سازمان بهداشت جهانی سی‌و یکم ماه مه مصادف با دهم خرداد ماه را به عنوان روز جهانی بدون دخانیات جشن می‌گیرد و درعین حال بر مضرات ناشی از استعمال دخانیات و سیاست‌های لازم در جهت کاهش مصرف دخانیات تأکید می‌کند.

 

 استعمال دخانیات دومین عامل مرگ و میر (بعد از فشارخون) در سراسر جهان است، بطوریکه در حال حاضر از هر ده نفر که دخانیات مصرف می کنند، یک نفرشان بر اثر استعمال دخانیات جان خود را از دست می‌دهد.
سازمان بهداشت جهانی با اعلام رسمی روز سی و یکم ماه مه در سراسر جهان به عنوان روز جهانی بدون دخانیات این اهداف را مد نظر داشته است: آگاه‌سازی عموم مردم نسبت به مضرات استعمال دخانیات، بیان روش‌های بازاریابی و تبلیغاتی صنایع دخانی در جذب مصرف‌کنندگان محصولاتشان، اقدامات سازمان بهداشت جهانی در مبارزه با شیوع استعمال دخانیات، چگونگی دفاع از حقوق بشری و مدنی افراد جامعه برای داشتن یک زندگی سالم و حمایت از نسل آینده.


کتابخانه عمومی حسینیه ارشاد به منظور اطلاع رسانی و حمایت از این مناسبت، نمایشگاهی از منابع موجود با موضوع دخانیات را در روز سه شنبه 11/3/95 از ساعات 8 تا 19، برپا می کند.

 

بازدید از نمایشگاه برای عموم آزاد است.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: