کد خبر: 24392
تاریخ انتشار: پنج شنبه, 06 خرداد 1395 - 10:05

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

روستای دشت رزم شهرستان ممسنی دارای کتابخانه می شود

در اولین جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان ممسنی، استان فارس،  مشکلات راه اندازی کتابخانه دشت رزم مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد برنامه ریزی برای راه اندازی کتابخانه انجام شود.
روستای دشت رزم  شهرستان ممسنی دارای کتابخانه می شود

 

 

به گزارش لیزنا، اولین جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان ممسنی، استان فارس، با حضور اعضای انجمن و دهیار روستای دشت رزم درمحل کتابخانه استاد شهید تشکیل شد.

 

سیمین نوذری رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان ممسنی با اشاره به نام گذاری سال 95 بعنوان سال خواندن از سوی دبیر کل کتابخانه های عمومی کشور خواستار همکاری ادارات شهرستان جهت تحقق این اهداف در شهرستان شد.

 

 نوذری گفت: در بخش خدمات کتابخانه ای تا کنون علاوه بر برگزاری سلسله نشستهای کتاب خوان، برنامه های جنبی مانند جلسات نقد و برسی کتاب  در کتابخانه های عمومی شهرستان برگزار شده است.

 

رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان ممسنی با اشاره به اجرای طرح کتاب خوان مجازی از علاقمندان دعوت کرد تا جهت معرفی کتاب مورد نظر خود به پویش کتاب خوان مجازی بپیوندند . وی از اجرای طرح کتابخوان ماه بعنوان یکی دیگر از طرح های نهاد کتابخانه های عمومی در راستای اهداف سند سال خواندن نام برد و ادامه داد در این طرح هر ماه 4 عنوان کتاب بعنوان کتاب های منتخب ماه معرفی می شوند.

 

در این نشست مشکلات راه اندازی کتابخانه دشت رزم مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد برنامه ریزی برای  بازدید میدانی از ساختمان کتابخانه روستای دشت رزم به اتفاق بخشدار، دهیار روستای دشت رزم، کارشناسان فنی استان و شورای محل برای راه اندازی کتابخانه انجام شود.

 

در این نشست همچنین اخذ نیم درصد شهرداری شهر خومه زار و با با منیر از طرف فرمانداری و اداره کتابخانه ممسنی پیگیری شد.

 

همچنین کتابدار کتابخانه عمومی استاد شهید از برگزاری نمایشگاه کتاب با محوریت معرفت سیره امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) در راستای معنوی‌سازی کتابخانه‌های عمومی، خبر داد و گفت: این نمایشگاه با هدف معرفی کتاب‌های کتابخانه عمومی باموضوع مهدویت و امام زمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف) به مناسبت فرارسیدن نیمه شعبان و همچنین کتب موضوعی سالروز آزاد سازی خرمشهر برگزار شده است.

 

گفتنی است همزمان با نیمه شعبان در آئین های معنوی و روحانی میلاد امام عصر(عج) کارکنان اداره کتابخانه های عمومی شهرستان ممسنی ضمن شرکت در این آیین ها با حضور در غرفه فرهنگی کتاب های نشست کتابخوان اردیبهشت و خردادماه را معرفی و  تبلیغ کردند و پوستر این چند کتاب را در محل غرفه نصب کردند.

 

برچسب ها :
احمد رنجبر
|
Netherlands
|
1395/07/06 - 12:10
0
0
با سلام و عرض خسته نباشید خدمت دهیار روستای دشت رزم جنای اقای رضا کریمی. از اینکه در طول مدت خدمت جناب عالی شما به وضعیت روستا رسیدگی میکنید با عشق و علاقه .بسیار ممنون و سپاسگذاریم. امیدواریم همچنان با سعی وتلاش شما .رسیدگی به عمران و ابادی روستا در اولویت قرار بگیرد و پیشرفت روزافزون شما را هم از خداوند منان خواستاریم.
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: