کد خبر: 24400
تاریخ انتشار: شنبه, 08 خرداد 1395 - 15:53

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

کتابخوان «گل و گلاب» در روستای لایزنگان بزرگترین دشت گلمحمدی جهان

  نهمین جشنواره گل و گلاب داراب در همسایگی بزرگترین دشت گل محمدی دیم جهان در حالی برگزار شد که عطر کتاب با برگزاری همایش کتابخوان «گل و گلاب» در این جشنواره و روستای دوستدار کتاب «لایزنگان» پیچید.
کتابخوان «گل و گلاب» در روستای لایزنگان بزرگترین دشت گلمحمدی جهان

 

به گزارش لیزنا، در این همایش که با حضور بیش از ۴هزار نفر از مردم لایزنگان و روستاهای هم جوار  برگزار شد، ۵ کتابخوان به معرفی کتاب های مورد علاقه خود در زمینه گل و گلاب پرداختند.

 

گیاهان دارویی نوشته هانس فلوک توسط احمد ناصری مدیرعامل شرکت گلاب ساغر و کارشناس ارشد گیاهان دارویی، پرورش گل محمدی و تولید گلاب نوشته دکتر محسن کافی توسط علی محرابی بخشدار رستاق، پرورش گل اثر حسن حسنی زاده توسط زهرا منوچهری مهندس نرم افزار، راهنمای پرورش گیاهان و گلهای خانگی توسط طاهره علایی دبیر آموزش و پرورش، گیاهان دارویی نوشته دکتر علی زرگری توسط رضا منوچهری مدیرعامل تعاونی فرهنگیان داراب و کارشناس گیاهان دارویی به مردم دوستدار کتاب لایزنگان معرفی  شد.

 

گفتنی است روستای لایزنگان از توابع شهرستان داراب استان فارس، سال گذشته به عنوان روستای دوستدار کتاب ایران انتخاب شد. مردم این روستا که زادگاه سردار شهید اسلامی نسب نیز هست، در کمپینی تمام کتاب های کتابخانه این روستا را اهدا کرده و شورای اسلامی این روستا تنها خیابان «لایزنگان» را «کتاب» نامگذاری کرده است. اهدای کتاب به مغازه ها و صنوف این روستای هدف گردشگری و طرح «کتابخانه ای به وسعت یک روستا» از برنامه های آتی این روستا خواهد بود. 

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: