کد خبر: 24421
تاریخ انتشار: دوشنبه, 10 خرداد 1395 - 10:56

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

برنامه‌های قصه خوانی برای کودکان در کتابخانه شهید آیت اله مدنی کازرون

روزهای شنبه بخش کودک کتابخانه عمومی شهید آیت اله مدنی کازرون، استان فارس، کلاس قصه گویی و شعرخوانی برای اعضای کودک خود،برگزار می کند.
برنامه‌های قصه خوانی برای کودکان در کتابخانه شهید آیت اله مدنی کازرون

 

به گزارش لیزنا، بخش کودک کتابخانه عمومی شهید آیت اله مدنی کازرون شنبه ها با برگزاری کلاس قصه گویی و شعرخوانی برای اعضای کودک خود، پذیرای کودکان و خردسالان، در کتابخانه است.

در روزهای شنبه پس از خواندن کتاب قصه و شعر، کودکان بازی های گروهی انجام می دهند و سپس کتابهای مورد علاقه شان را امانت می گیرند.

در بعدازظهر روز شنبه 8 خرداد 95 نیز کتابدار بخش کودک با قصه "حسنی با هرکسی دوست نمی شه" کلاس قصه گویی را آغاز کرد. بچه ها سراپا شنونده شده بودند تا جزء جزء داستان را بشنوند و چیزی را از دست ندهند. بعد از اتمام قصه ، شعر "یه اسبه بود زنگوله داشت"  برای  کودکان خوانده شد و در ادامه از آنان خواسته شد شعر هفته گذشته را به صورت گروهی بخوانند.

بازی گروهی برنامه پایانی کلاس این هفته بود تا کودکان کتابدوست کتابخانه، با یک دنیا شادی و نشاط و در حالی که کتابهای مورد علاقه شان را انتخاب کرده و از مادرانشان خواستار خواندن آنها بودند، راهی خانه شوند.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: