کد خبر: 24485
تاریخ انتشار: سه شنبه, 18 خرداد 1395 - 15:57

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

اهدای کتاب به کتابخانه های عمومی هرمزگان و خراسان جنوبی

منبع : لیزنا
 به کتابخانه عمومی قائم(عج) فردوس در خراسان جنوبی و نیز به کتابخانه های عمومی استان هرمزگان از سوی خیرین کتاب اهدا شد.
اهدای کتاب به کتابخانه های عمومی هرمزگان و خراسان جنوبی

 

اهدای 17 هزار جلد کتاب به کتابخانه های عمومی استان هرمزگان

به گزارش لیزنا، محسن زینلی تختی مدیرکل کتابخانه های عمومی هرمزگان از اهدای 17 هزار جلد کتاب به کتابخانه های عمومی استان توسط بنیاد قلم چی خبر داد.

محسن زینلی تختی مدیرکل کتابخانه های عمومی استان با اعلام این خبر گفت: در گسترش فرهنگ مطالعه ی مردم کتاب نقش اساسی و تاثیر گذاری کلیدی را ایفا می کند و یکی از راه های جذب مشارکت های مردمی اهداء کتاب به کتابخانه های عمومی می باشد.

وی افزود: نهضت مطالعه مفید در ارتقای شاخصه های کتابخوانی و ترویج خواندن در بین عموم مردم و افزایش سطح فرهنگی موثر خواهد بود و در راستای اهداف نهاد کتابخانه های عمومی است.

مدیرکل کتابخانه های عمومی هرمزگان با اشاره به سهم ویژه خیرین در گسترش فرهنگ مطالعه مفید بیان کرد: ساخت کتابخانه و اهدای کتاب در زمینه کتابخانه های عمومی اقدامی بسیار خداپسندانه است و خوشبختانه خیرین در سال جدید با علاقه بیشتری نسبت به سنوات گذشته به امر ساخت کتابخانه و اهدای کتاب پرداخته اند.

زینلی تختی اظهار داشت: در دو ماهه اول سال جدید تا کنون تعداد7 ساختمان جهت راه اندازی و یا تکمیل کتابخانه عمومی به اداره کل کتابخانه های هرمزگان از سوی خیرین واگذار شده است.

 

 اهدای بیش از 300  نسخه کتاب توسط خیر به کتابخانه عمومی قائم(عج) فردوس – خراسان جنوبی

 همچنین بیش از 300 نسخه کتاب به ارزش تقریبی 85 میلیون ریال توسط خیر به کتابخانه عمومی قائم(عج) فردوس اهدا شد.

رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان فردوس گفت: به مدد پیگیری یکی از فعالان عرصه کتاب و کتابخوانی، مجموعه ای از تازه های نشر جهت بهره برداری در کتابخانه عمومی قائم(عج) فردوس و غنای مجموعه تهیه شده است که این مجموعه در تمام موضوعات اعم از دینی، ادبی، هنری و... است.

اسدی افزود: در پی قول مساعد این خیر، بخش دیگری از کتابها از بین تازه های نشر برگزیده شده و به زودی به کتابخانه تحویل خواهد شد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: