کد خبر: 24618
تاریخ انتشار: جمعه, 04 تیر 1395 - 11:54

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

نهاد کتابخانه ها ترویج کتابخوانی در مناطق محروم را پیگیری می‌کند

منبع : لیزنا
معاونت توسعه کتابخانه‌ها و کتابخوانی نهاد در اطلاعیه‌ای از آمادگی خود برای مساعدت به گروه‌های جهادی برای گسترش کتابخوانی در مناطق محروم در فصل تابستان خبر داد.
نهاد کتابخانه ها ترویج کتابخوانی در مناطق محروم را پیگیری می‌کند

به گزارش لیزنا، معاونت توسعه کتابخانه‌ها و کتابخوانی نهاد در اطلاعیه‌ای با اشاره به تصمیم این نهاد در مساعدت به گروه‌های جهادی برای گسترش کتابخوانی در مناطق محروم آورده است: «نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در راستای کمک به دسترسی عادلانه و فراگیر همه اقشار جامعه به کتاب‌های مناسب و  اجرای عدالت فرهنگی در کشور، در شروع فصل تابستان و همگام با انجام فعالیت‌های فرهنگی و جهادی در نقاط کمتر برخوردار کشور، با اهدای کتاب و نشریه جهت توزیع در مناطق محروم کشور، گروههای جهادی را یاری و در این امر خیر مشارکت کند.»


در بخش دیگری از این اطلاعیه تصریح شده است: «مسئؤلان گروه‌های جهادی می‌توانند در مکاتبه با اداره کل منابع نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، تعداد کتاب مورد نیاز جهت توزیع، مناطق جغرافیایی هدف، مراکز هدف، رده سنی هدف و موضوعات مورد نیاز را اعلام کنند

معاونت توسعه کتابخانه‌ها و کتابخوانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در پایان از کلیه مسئولان گروه‌های جهادی دعوت به عمل آورده تا در صورت علاقه‌مندی جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 88978415 تماس گرفته و هماهنگی‌های مورد نیاز در این خصوص را انجام دهند.

گفتنی است هر ساله گروه‌هایی متشکل از دانش‌آموزان، دانشجویان، بسیجیان، طلاب و سایر اقشار دیگر جامعه در قالب جمعی موسوم به «گروه‌های جهادی» در حرکتی مستقل با سفر به مناطق محروم و کمتر برخوردار، فعالیت‌های فرهنگی، عمرانی، اجتماعی و... انجام می‌دهند

حسین موسی پور
|
Iran
|
1395/04/25 - 11:55
0
0
سلام تعدادی کتاب دارم چگونه می توانم به مناظق محروم برسانم .لظفا راهنمایی کنید .ازشهرستان خمینی شهرتماس می گیرم .اگر امکان داردکسی با گروهی را در همین شهرستان معرفی کنید تا کتابها را تحوبلشان دهم .ممنون
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: