کد خبر: 24642
تاریخ انتشار: سه شنبه, 08 تیر 1395 - 08:54

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

برگزاری نمایشگاه کتاب رمضان در کتابخانه های شیخ شهاب الدین اهری و آیت الله نجفی اهری

منبع : لیزنا
به مناسبت ماه مبارک رمضان نمایشگاه کتابی از آثار مرتبط با حوزه رمضان و مناسبت های این ماه در کتابخانه های عمومی شیخ شهاب الدین اهری و آیت الله نجفی اهری، شهرستان اهر، آذربایجان شرقی برپا شده است.
برگزاری نمایشگاه کتاب رمضان در کتابخانه های شیخ شهاب الدین اهری و آیت الله نجفی اهری

 

به گزارش لیزنا، رحمانی رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان اهر با اعلام این خبر گفت: ماه مبارک رمضان و مناسبتهای نظیر ولادت امام حسن مجتبی (ع)، شبهای قدر و شهادت مولای متقیان امام علی (ع)، فرصت مناسبی برای مطالعه کتاب با در حوزه موضوعات مذکور را فراهم می آورد. به همین مناسبت و به منظور آشنایی بیشتر اعضا و مراجعین کتابخانه، منابع مطالعاتی موجود در این حوزه های موضوعی در کتابخانه شیخ شهاب الدین اهری در نمایشگاه کتابی در معرض بازدید علاقه مندان مطالعه قرار گرفته است.

وی افزود: بخشی جانبی این نمایشگاه، اختصاص به بازنمایی و فروش کتب مسابقه کتابخوانی جشنواره بین المللی امام رضا (ع) دارد. سه عنوان کتاب برای سه گروه سنی کودک، نوجوان و بزرگسال برای شرکت در این مسابقه معرفی شده است. این نمایشگاه تا پایان ماه رمضان در معرض دید علاقمندان قرار گرفته است.

 

رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان اهر گفت: کتابخانه آیت ا... نجفی اهری نیز به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و در جهت ترویج مطالعه، نمایشگاه کتابی با عنوان«ضیافت خدا» دایر نموده و در آن کتاب هایی با موضوع ماه رمضان جهت بازنمایی به اعضای کتابخانه به نمایش گذارده است. این نمایشگاه تا پایان ماه رمضان دایر می باشد.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: