کد خبر: 24674
تاریخ انتشار: یکشنبه, 13 تیر 1395 - 00:35

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

«دوست مهربان کبوترها» در کتابخانه های آذربایجان شرقی به تصویر کشیده شد

منبع : لیزنا
در راستای اجرای طرح «جشنواره کتابخوانی رضوی» از سوی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، کتاب «دوست مهربان کبوترها» در کتابخانه های عمومی استان آذربایجان شرقی جمع خوانی و به تصویر کشیده شد.
«دوست مهربان کبوترها» در کتابخانه های آذربایجان شرقی به تصویر کشیده شد

 

به گزارش لیزنا، در راستای اجرای «جشنواره کتابخوانی رضوی» جمع خوانی و مسابقه نقاشی از کتاب «دوست مهربان کبوترها» که منبع ویژه کودکان برای شرکت در این جشنواره معرفی شده است، در کتابخانه های عمومی آذربایجان شرقی برگزار شد.

کتابخانه‌های مرکزی تبریز، پارک شهر و شهید بهشتی مرند، اوحدی مراغه ای، مولانا ایلخچی، باقرالعلوم(ع) قراملک، امیرالمومنین(ع) ورزقان و شیخ شهاب الدین اهری میزبان کودکان شدند تا با خوانش دسته جمعی کتاب، قسمتی از کتاب را که مفهوم آن برایشان جذابیت بیشتری داشت به تصویر کشیده و به این ترتیب در جشنواره کتابخوانی رضوی شرکت نمایند.

کتاب‌های «دوست مهربان کبوترها» نوشته مجید محمدی از انتشارات بوستان کتاب، داستان‌هایی از زندگی امام رضا(ع) را برای گروه سنی «ج» و «د» نقل می‌کند که از داستان‌های این کتاب ارزشمند می‌توان به هوا بوی شکوفه می‌داد، راه درست، پیراهنی با عطر گل‌های بهشت، آن ماجرا، آن خواب، نماز روز عید،امام به شیرها چه گفت؟ و سیزده عنوان دیگر اشاره کرد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: