کد خبر: 24762
تاریخ انتشار: پنج شنبه, 24 تیر 1395 - 15:42

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

اتمام شاداب سازی کتابخانه‌های «شهید مطهری» لردگان و «شهید آیت جونقان» فارسان

منبع : لیزنا
کار شاداب سازی و ارسال تجهیزات تکمیلی مورد نیاز کتابخانه عمومی شهید مطهری لردگان و مراحل تعمیر کتابخانه عمومی شهید آیت جونقان با حمایت مدیرکل کتابخانه های عمومی استان چهارمحال و بختیاری پایان یافت.
اتمام شاداب سازی کتابخانه‌های «شهید مطهری» لردگان و «شهید آیت جونقان» فارسان

 

به گزارش لیزنا، حام د حسینی، مسئول کتابخانه شهید مطهری لردگان گفت: تجهیزات مورد نیاز کتابخانه عمومی شهید مطهری لردگان توسط اداره کل کتابخانه های عمومی استان خریداری و به  این کتابخانه ارسال شد.

به گفته حسینی، تجهیزاتی از جمله قفسه کتاب، قفسه مجلات، صندلی مطالعه ساده  چوبی، صندلی چرخدار ، میز مطاله و آبسردکن از جمله تجهیزات ارسالی به این کتابخانه می باشد.

 وی همچنین از اتمام شاداب سازی فضای کتابخانه  در اردبیهشت ماه امسال به صورت رنگ آمیزی کامل و اصلاح سیستم روشنایی خبر داد و یادآور شد که این اقدامات در راستای نگاه عدالت محور مدیرکل کتابخانه های عمومی استان به تمامی کتابخانه های عمومی و همچنین  در جهت خدمات دهی بیشتر به مردم شهرستان لردگان صورت گرفته است، چرا که  داشتن تجهیز ات مناسب لازمه انجام خدمت موثر و مفید برای مراجعه کنندگان است.

 

اتمام مراحل تعمیر و شاداب سازی کتابخانه عمومی شهید آیت جونقان

رقیه جهانبازی رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان فارسان گفت: طرح ایزوگام کامل سقف، تعویض سیستم روشنایی و سرمایشی ، ساخت پیشخوان، رنگ آمیزی و شاداب سازی کتابخانه عمومی شهید آیت جونقان با حمایت مدیرکل کتابخانه های عمومی استان انجام شد.

وی با بیان این نکته که بهسازی و شاداب سازی  کتابخانه های عمومی  گامی مؤثر در جذب مخاطبین بویژه نوجوانان و جوانان می باشد، بیان کرد:  فضای کتابخانه باید فضایی متناسب، در خور، و با نشاط باشد تا موجب کسالت اعضا و مراجعین نشود و آنها با رغبت بیشتری به این مکان فرهنگی مراجعه نمایند.

 

جهانبازی  ضمن تشکر از پرسنل کتابخانه عمومی شهید آیت جونقان که تمامی تلاش خود را جهت چیدمان، جابجایی قفسه ها و زیبا سازی این مکان فرهنگی انجام داده اند افزود: تعمیر و بهسازی کتابخانه عمومی شهید بهشتی فارسان، ارسال تجهیزات مورد نیاز از قبیل قفسه کتاب و نشریات، میز و صندلی کودک، آبسردکن، بخاری گازی فن دار و ارسال تعداد بسیاری از اقلام تجهیزاتی کتابخانه ای، از دیگر اقدامات اداره کل کتابخانه های عمومی استان در خصوص تعمیر، بهسازی و شاداب سازی کتابخانه های عمومی این شهرستان در سال 1394 بوده است .

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: