اتمام شاداب سازی کتابخانه‌های «شهید مطهری» لردگان و «شهید آیت جونقان» فارسان

 

به گزارش لیزنا، حام د حسینی، مسئول کتابخانه شهید مطهری لردگان گفت: تجهیزات مورد نیاز کتابخانه عمومی شهید مطهری لردگان توسط اداره کل کتابخانه های عمومی استان خریداری و به  این کتابخانه ارسال شد.

به گفته حسینی، تجهیزاتی از جمله قفسه کتاب، قفسه مجلات، صندلی مطالعه ساده  چوبی، صندلی چرخدار ، میز مطاله و آبسردکن از جمله تجهیزات ارسالی به این کتابخانه می باشد.

 وی همچنین از اتمام شاداب سازی فضای کتابخانه  در اردبیهشت ماه امسال به صورت رنگ آمیزی کامل و اصلاح سیستم روشنایی خبر داد و یادآور شد که این اقدامات در راستای نگاه عدالت محور مدیرکل کتابخانه های عمومی استان به تمامی کتابخانه های عمومی و همچنین  در جهت خدمات دهی بیشتر به مردم شهرستان لردگان صورت گرفته است، چرا که  داشتن تجهیز ات مناسب لازمه انجام خدمت موثر و مفید برای مراجعه کنندگان است.

 

اتمام مراحل تعمیر و شاداب سازی کتابخانه عمومی شهید آیت جونقان

رقیه جهانبازی رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان فارسان گفت: طرح ایزوگام کامل سقف، تعویض سیستم روشنایی و سرمایشی ، ساخت پیشخوان، رنگ آمیزی و شاداب سازی کتابخانه عمومی شهید آیت جونقان با حمایت مدیرکل کتابخانه های عمومی استان انجام شد.

وی با بیان این نکته که بهسازی و شاداب سازی  کتابخانه های عمومی  گامی مؤثر در جذب مخاطبین بویژه نوجوانان و جوانان می باشد، بیان کرد:  فضای کتابخانه باید فضایی متناسب، در خور، و با نشاط باشد تا موجب کسالت اعضا و مراجعین نشود و آنها با رغبت بیشتری به این مکان فرهنگی مراجعه نمایند.

 

جهانبازی  ضمن تشکر از پرسنل کتابخانه عمومی شهید آیت جونقان که تمامی تلاش خود را جهت چیدمان، جابجایی قفسه ها و زیبا سازی این مکان فرهنگی انجام داده اند افزود: تعمیر و بهسازی کتابخانه عمومی شهید بهشتی فارسان، ارسال تجهیزات مورد نیاز از قبیل قفسه کتاب و نشریات، میز و صندلی کودک، آبسردکن، بخاری گازی فن دار و ارسال تعداد بسیاری از اقلام تجهیزاتی کتابخانه ای، از دیگر اقدامات اداره کل کتابخانه های عمومی استان در خصوص تعمیر، بهسازی و شاداب سازی کتابخانه های عمومی این شهرستان در سال 1394 بوده است .