کد خبر: 24797
تاریخ انتشار: سه شنبه, 29 تیر 1395 - 14:33

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

نشست علمی کتابخانه و موزه ملی ملک درباره حفاظت و مرمت آثار تاریخی

منبع : لیزنا
نشست تخصصی «کاربرد شوینده‌ها در حفاظت از پارچه‌های تاریخی، بیست و هفتمین نشست علمی کتابخانه و موزه ملی ملک در حوزه حفاظت و مرمت آثار تاریخی، روز چهارشنبه 30 تیر 1395 خورشیدی ساعت 14 در بزرگ‌ترین موقوفه فرهنگی ایران برگزار خواهد شد.
 نشست علمی کتابخانه و موزه ملی ملک درباره حفاظت و مرمت آثار تاریخی

 به گزارش لیزنا، نشست تخصصی «کاربرد شوینده‌ها در حفاظت از پارچه‌های تاریخی» با حضور مهری قبادی، استاد دانشگاه و کارشناس حوزه حفاظت و مرمت پارچه‌ها و منسوجات تاریخی در روز چهارشنبه 30 تیر 1395 خورشیدی ساعت 14 در کتابخانه و موزه ملی ملک برگزار خواهد شد.

 

شوینده‌ها چه تاثیری در حفاظت از پارچه‌های تاریخی می‌توانند داشته باشند؟ آیا این مواد آسیب‌هایی به اینگونه پارچه‌ها وارد می‌آورند؟ برای حفاظت از پارچه‌ها و منسوجات تاریخی در زمینه شست‌وشو چه راهکارهایی وجود دارد؟ پاسخ این پرسش‌ها در نشست تخصصی «کاربرد شوینده‌ها در حفاظت از پارچه‌های تاریخی» در نخستین موزه وقفی- خصوصی ایران ارایه خواهد شد.

 

 این نشست تخصصی در کتابخانه و موزه ملی ملک به نشانی «تهران، میدان امام خمینی، سردر باغ ملی، خیابان ملل متحد» برگزار می شود.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: