کد خبر: 24816
تاریخ انتشار: جمعه, 01 مرداد 1395 - 11:35

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

تأکید فرماندار مشکین شهر بر افزایش اعتبارات دولتی کتابخانه ها

منبع : لیزنا
 مدیرکل کتابخانه های عمومی استان اردبیل در سفر بازدید از کتابخانه های عمومی شهرستان مشکین شهر، با فرماندار و رئیس انجمن کتابخانه های عمومی این شهرستان دیدار و خواستار افزایش اعتبارات کتابخانه ها شد.
تأکید فرماندار مشکین شهر بر افزایش اعتبارات دولتی کتابخانه ها

 به گزارش لیزنا، رباب عزیزخانی در دیدار خود با فرماندار شهرستان مشکین شهر، افزایش اعتبارات اختصاص یافته به حوزه تعمیر و تجهیز کتابخانه های عمومی شده و اظهار داشت: افزایش کمی و کیفی خدمات ارائه شده به شهروندان منوط به توسعه زیرساخت های کتابخانه ای از جمله در بخش فن آوری اطلاعات است.

 

 وی، ساخت و تکمیل کتابخانه عمومی فخرآباد، تجهیز کتابخانه های عمومی شهرستان به سیستم های بروز رایانه ای و راه اندازی بخش مستقل مرجع و کودک در کتابخانه عمومی پروفسور محبوب را از جمله نیازهای کتابخانه ای مشکین شهر برشمرده و تصریح کرد: پرداخت نیم درصد سهم کتابخانه های عمومی از درآمدهای شهرداری مشکین شهر همچنان با برخی مشکلات همراه بوده است.

در این دیدار، فرماندار شهرستان مشکین شهر نیز با تأکید بر افزایش برنامه های کتابخانه ای و فرهنگی، لزوم فعال شدن انجمن خیرین کتابخانه ساز را مورد اشاره قرار داده و گفت: اهالی فرهنگ دوست مشکین شهر، رغبت خاصی نسبت به نشست های فرهنگی دارند که امیدوارم با گسترش فعالیتهای فرهنگی کتابخانه های عمومی، محقق شود.

امامی، افزایش اعتبارات دولتی کتابخانه های عمومی جهت تعمیر و تجهیز را مورد تأکید قرار داده و افزود: باید مشکین شهر را به جایگاه واقعی آن در فرهنگ مطالعه و کتابخوانی سوق دهیم.

 

قابل ذکر است که رباب عزیزخانی در جریان سفر خود به شهرستان مشکین شهر از کتابخانه های عمومی شهید اسدی، سعدالدین وراوینی، پروفسور محبوب، فخرآباد، مرادلو و لاهرود بازدید و از نزدیک در جریان فعالیتها، موفقیتها و مشکلات این کتابخانه ها قرار گرفت.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: