کد خبر: 24825
تاریخ انتشار: شنبه, 02 مرداد 1395 - 21:01

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

دوره آموزشی «نقاشی ویژه کودکان» در کتابخانه و موزه ملی ملک

منبع : لیزنا
کتابخانه و موزه ملی ملک در تداوم فعالیت‌های خود در حوزه آموزش فرهنگ و هنر ایرانی- اسلامی به کودکان، دوره آموزشی «نقاشی ویژه کودکان» را با تدریس شکوفه جعفری، نقاش و نگارگر و متخصص آموزش نقاشی به کودکان برگزار می‌کند.
دوره آموزشی «نقاشی ویژه کودکان» در کتابخانه و موزه ملی ملک

 

به گزارش لیزنا، دوره آموزشی «نقاشی ویژه کودکان» در شش جلسه با هدف آموزش تکنیک‌ها و روش‌های نقاشی به کودکان در روزهای دوشنبه هر هفته از ساعت 10 تا ساعت 12، از چهارم مرداد 1395 خورشیدی پس از نام‌نویسی علاقه‌مندان و دوستداران این هنر ایرانی برگزار خواهد شد.

کودکانی که در این دوره آموزشی حضور می‌یابند می‌توانند از دیگر امکانات ویژه کتابخانه و موزه ملی ملک برای کودکان همچون بازی‌های فرهنگی و هنری در تالارهای موزه‌ای و نیز تورهای جذاب و کارگاه‌های آموزشی برخوردار شوند.

 

دوستداران و علاقه‌مندان به حضور در دوره آموزشی «نقاشی ویژه کودکان» با تدریس شکوفه جعفری، نقاش و نگارگر، برای دریافت آگاهی‌های بیش‌تر و نام‌نویسی می‌توانند با شماره تلفن 66700878 (حوزه پژوهش و آموزش) کتابخانه و موزه ملی ملک تماس بگیرند یا حضوری به این بخش مراجعه کنند

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: